לוס אנג'לס: שריפת ענק מאיימת על "מעבר קאחון"
עד כה כילתה השריפה כ-100 אקר וגרמה לסגירת נתיבים בכביש ה-15, עורק תחבורה ראשי במחוז סן ברנרדינו; מאמצי הכיבוי נעשים תחת חום כבד, כ-110 מעלות, ובשל כך עד כה הצליחו הכבאים לכבות רק 7%

כוחות הכיבוי במחוז סן ברנרדינו נאבקים בשעה זו מול שריפת הענק שתמשוללת כעת באזור מעבר קאחון, צפון-מזרח מהעיר לוס אנג'לס. השריפה החלה בסביבות השעה 9:30, ונכון לשעה 12:30, הצליחו הכבאים לכבות רק 7% ממנה. ההערכה היא שעד כה נשרפו כ-100 אקר. שני נתיבים בכביש ה-12 לכיוון צפון נסגרו לתנועה, והמשטרה מפצירה בנהגים להתרחק מהאזור.


זירת האירוע, מוקדם יותר היום (צילום: מערך הכיבוי של מחוז סן ברנרדינו)


על פי הרשויות, השריפה מתקדמת בקצב "רגיל", אך החשש ממזג האוויר החם והיבש גורם לדאגה רבה בקרב כוחות הכיבוי. השריפה לא מאיימת על מבנים בשלב זה, ואין ציפייה לפינוי של תושבים. עם זאת, החום הרב ששורר במקום מקשה על מאמצי הכיבוי. קאת'י מתינגלי, דוברת ארגון CalFire אשר מקשר בין הגופים השונים, מסרה מוקדם יותר כי במקום נמדדו 110 מעלות: "הכבאים עובדים קשה מאוד, אבל אנחנו מדגישים את נושא השתייה בפניהם ודואגים שהם יקחו הפסקות. לפעמים הם מתעלמים מהצרכים של עצמם כאשר הם נלחמים בלהבות, אבל אנחנו נדאג להם", היא אמרה.


זירת האירוע, מוקדם יותר היום (צילום: מערך הכיבוי של מחוז סן ברנרדינו)

YOU MIGHT ALSO LIKE