6 פצועים כתוצאה מהתנגשות חזיתית עם לימוזינה בלונג איילנד
מכונית מרצדס פגעה בלימוזינה בעיר מלוויל (לונג איילנד), ונהגה נמלט מהמקום; כל יושבי הלימוזינה פונו לבית החולים עם פציעות קלות ובינוניות. עד ראייה: "לא היו רעשים של בלימה פתאומית, רק הפגיעה. בום!"

גבר שנהג במכונית מסוג מרצדס התנגש בלימוזינה, שהייתה מלאה באנשים שזה עתה סיימו לחגוג חתונה, וברח מהזירה, כך על פי המשטרה במחוז סופולק. על פי הדיווח, התאונה התרחשה בסמוך לשעה 1:35 בלילה שבין שבת לראשון בעיר מלוויל (לונג איילנד). נהג המרצדס פנה לרח' ווילמינגטון בעיר, אך נסע נגד כיוון התנועה והתנגש חזיתית בלימוזינה.


הנזק הרב שנגרם ללימוזינה (צילום: משרד השריף במחוז סופולק)


כתוצאה מהפגיעה, נהג הלימוזינה וחמשת הנוסעים נפצעו. הקבוצה יצאה מחתונה דקות ספורות לפני הפגיעה, אך המשטרה מסרה שהחתן והכלה לא היו מעורבים. טוני כאן, גבר הגר בסמוך למקום התאונה, סיפר על השתלשלות האירועים: "לא היו רעשים של בלימה פתאומית, רק הפגיעה. בום! המרצדס נסעה נגד כיוון התנועה, מדובר במקום שבו ישנה עלייה קלה בכביש וגם עיקול", לדבריו.


מכונית המרצדס שפגעה בלימוזינה (צילום: משרד השריף במחוז סופולק)


עוד סיפר כאן כי שמע מוסיקת ראפ מהלימוזינה והבחין בעשן שיוצא מהמרצדס. על פי המשטרה, הנהג הפוגע נמלט באופן רגלי ונאסף ע"י מכונית אחרת שתוארה כ"מכונית פרייבט בצבע כהה". כל יושבי הלימוזינה פונו לבית החולים עם פציעות קלות ובינוניות, וחקירה יסודית נפתחה על מנת לברר את הנסיבות שהובילו לתאונה וכדי לאתר את הנהג הפוגע.

YOU MIGHT ALSO LIKE