לא רק סטורמי דניאלס: עו"ד מייקל אוונטי גם בעסקי הסמים
עורך הדין שמוכר בזכות היצוג של כוכבת הפורנו שתובעת את הנשיא מייצג גם חברה שמנסה להקים חוות גידול מריחואנה ענקית בקליפורניה. זה בוודאי לא יגרום לשמרנים לחבב אותו יותר

עורך הדין מייקל אוונטי מוכר לציבור בזכות הייצוג שהוא נותן לכוכבת סרטי המבוגרים סטורמי דניאלס בתביעתה המתוקשרת נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - אבל זה לא הייצוג היחיד שהוא נותן ועלול להתפס כמעורר מחלוקת בחלקים מסוימים בציבור האמריקני. עכשיו מתברר שבמשך זמן רב אוונטי עבד עבור חברה שמתכננת להקים חוות קנאביס ומתקן עיבוד וייצור לסם בקליפורניה.

במשך שנת 2017 אוונטי בילה חלק ניכר מזמנו בעבודה עבור חברת  Desert Harvest Development LLC. החברה צפויה להעסיק 500 עובדים בתהליך גידול והפקת הסם, אם רק התכנית תאושר והיא תוכל להקים את החווה המתקדמת בעיר דסרט הוט ספרינגס.

אוונטי והלקוחה המפורסמת

לפי הדיווחים, בתחילת שנת 2018, כשעורך הדין החל לייצג את הלקוחה הפורסמת דניאלס ולהופיע שוב ושוב בטלוויזיה, רבים בעיר הופתעו. "זה היה קצת הלם עבורנו לראות אותו בחדשות. אבל למרות זאת אנחנו מקווים שהמיזם הזה יצליח ויצא לפועל". חוות המריחואנה אמורה להכניס מסים בגובה של 14 מיליון דולר לעיר.

למרות זאת, המיזם מתעכב. החברה אמנם בדרך לקבל את האישור הנדרש, אך היא עדיין לא עומדת בתנאים כי טרם רכשה את חלקת האדמה עליה תוקם החווה. אוונטי, שמאז עסוק עם לקוחתו החדשה, כתב במייל לגורמים הממונים על הנושא שהחברה מתכוונת לבצע את הרכישה בקרוב.

וזה לא הפרט היחיד שנחשף על פעילותו המקצועית של עורך הדין מייקל אוונטי לאחרונה. רשת פוקס ניוז דיווחה שאוונטי נמצא תחת בדיקה בלשכת עורכי הדין של קליפורניה. שם נבדקו טענות לפיהן נפל פגם בהתנהלותו כשטיפל בפשיטת רגל של רשת בתי קפה.

במקרה אחר, אוונטי נתבע על ידי שותף לשעבר. לטענת השותף, חברת עורכי הדין של אוונטי לא העבירה לו את כל הרווחים שמגיעים לו. לפני כחודש שופט בקליפורניה קבע כי על עורך דין אוונטי לשלם לעמיתו לשעבר פיצויים בגובה 10 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE