תושב קווינס החליט לנקום בחברת ETrade והטריד את עובדיה, שאיימו להתפטר
כשתושב ניו יורק ראה שיורדים לו כספים בחשבון האשראי, הוא טען שמדובר במעילה. לאחר שקיבל את הסכום חזרה מהחברה, כעס על המס שירד מהסכום והחל להציף את קווי החברה בטלפונים תוך קללות והטרדות מיניות. העובדים איימו בהתפטרות

 ETrade לא ידעו מה לעשות כאשר לקוח חצוף מקווינס הציף את נציגי שירות הלקוחות שלהם עם 7,000 שיחות טלפון שונות בתוך שלושה חודשים, לפי העולה מתביעה שהגישו. אברש פוזיילוב איים על עובדי חברת ההשקעות המקוונת, כשהוא פונה שוב ושוב בגסות, מבקש טובות הנאה מיניות מעובדותיה של החברה ומטיח השמצות הומופוביות בעובדיה. התביעה הגיעה לבית המשפט העליון במנהטן. 


העובדים לא עמדו יותר בשיחות הטלפון ואיימו להתפטר. אילוסטרציה (צילום: סאטרסטוק)



הקריאות גרמו להפרעה בתוך החברה, לאחר שעובדים איימו שיתפטרו אם הדברים ימשיכו. החברה מבקשת הוצאת צו מניעה מפוזיילוב, בתקווה שהדבר יגרום לו להפסיק להתקשר.  הנתבע היה לקוח החברה במשך עשור, עד שהתלונן על אלף דולרים שחוייבו בכרטיס האשראי המחובר לחשבונו, בטענה כי מדובר בהונאות.

ETrade יישב את המחלוקת והחזירה לו 1,100 דולרים ולאחר מכן סגרה את חשבונו אך פוזיילוב איבד את אשתונותיו כשהבין שחלק ניכר מהסכום מועבר למס. כאש החברה סירבה לקחת על עצמה את המס הוא החל לכאורה את מסע ההתעמרות בעובדים, לפעמים באמצעות יותר מ-50 מספרים שונים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE