ניו יורק: משרד החינוך התיר לשישה בתי ספר להפוך ל"צ'רטר"
בתי הספר יהפכו לכאלה שלא מסתמכים על משרד החינוך בעיר, ויתרכזו בעיקר בתלמידים בעלי מוגבליות או כאלה שהתקשו בבתי ספר אחרים; ההערכה מדברת על כך ש-2,700 תלמידים ילמדו בבתי הספר החדשים. כבר עתה פועלים כ-230 מוסדות חינוכיים במתכונת דומה

שישה בתי ספר בעיר ניו יורק נמצאים על סף קבלת מעמד של "צ'רטר" מהעירייה, כך הודיע משרד החינוך בעיר. בתי הספר "צ'רטר" הם בתי ספר ציבוריים, אך כאלה שפועלים באופן עצמאי ממשרד החינוך במחוז. השישה הגישו בקשה לוועדה מיוחדת בעירייה שאישרה את מעברם למתכונת החדשה. שניים מבתי הספר נמצאים ברובע הברונקס, שניים ברובע סטאטן איילנד, אחד בברוקלין ואחד נוסף בקווינס. כאשר כל השישה יפעלו, ילמדו בהם כ-2,700 תלמידים.



בתי הספר ברובע סטאטן איילנד נחשבים לידידותיים כלפי ילדים עם מוגבליות, כאשר במתכונת החדשה יתרכזו בבית הספר בשיטות לימוד לתלמידים בעלי אוטיזם. צעד נוסף שיעשו ברובע הוא חיבור בין תלמידים הסובלים מאוטיזם לבין סטודנטים במכללות אשר סובלים גם הם מהמחלה, ויכולים לשמש כמנטורים לתלמידים הצעירים. ההחלטה לאשר את כל ששת בתי הספר היא התוספת הגדולה ביותר למערך בתי הספר "צ'רטר" מאז 2013. ממשרד החינוך בעיר נמסר כי כ-230 בתי ספר דומים פועלים כבר היום בעיר. בין בתי הספר שקיבלו האישור נמצאים ביה"ס היסודי ברוקלין, New Dawn Charter High School II ו-Richmond Preparatory Charter School.


YOU MIGHT ALSO LIKE