במוזיאון המאפיה הזה לא תמצאו לחם: כן תמצאו תצוגות מעניינות על עולם הפשע המאורגן
מוזיאון המאפיה בלאס וגאס מוקדש ליחסים המורכבים בין עולם הפשע לבין רשויות האכיפה האמריקניות ומפרט על הולדתה של עיר ההימורים ועל ההיסטוריה של הפשע המאורגן בעיר ובארצות הברית בכלל

עולם ההימורים והעולם התחתון מנהלים יחסים צמודים לאורך ההיסטוריה ותופעה לא שונה בלאס וגאס. מאז הולדתה, משכה אליה העיר רבים מהמאפיונרים המפורסמים ביותר שפעלו אי פעם בארצות הברית.

חוגגים 100 שנה להולדת המאפיה

במוזיאון המאפיה, Mob Museum, אפשר ללמוד על ההיסטוריה של הפשע המאורגן ועל המאבק שהתנהל נגדו בעיר; על ההשפעה שהיתה לו על העיר ועל ההיסטוריה שלה. מאז שנפתח בשנת 2012, זכה המוזיאון לשבחים רבים, גם בשל התצוגות המרתקות, אוסף הפריטים המרשים והסרטים שמוצגים בו.

המוזיאון מתפרש על פני שלוש קומות, כשכל אחת מציגה פן אחר בפעילות המאפיה בעיר ההימורים. בקומה הראשונה, למשל, אפשר למצוא, גם מעבדת פשע, תערוכה על הפשע המאורגן היום, תערוכה לציון 100 שנה למאפיה הכוללת את השמות והרקע של פושעים מפורסמים בתחומי פשע שונים.

בקומה השניה מוצגים משפטים של פושעים מפורסמים באולם בית משפט פדרלי, שהוא המיצג המרכזי במוזיאון. בחדר זה ממש התכנסה בשנת 1951 ועדת קפאובר הלאומית, שהתקיימה ב-14 ערים נוספות ברחבי ארצות הברית ואשר חבריה ניסו להפסיק את תופעת הפשע המאורגן ברחבי ארצות הברית.

באולם בית המשפט אפשר להאזין לדיוני הוועדה ובאולמות הנוספים של המוזיאון אפשר לשמוע את השיחות להן צותתו שוטרים, לעמוד כאחד הפושעים במסדר זיהוי או להתבונן בקיר המכוסה דם שנותר כשריד מטבח ולנטיינס דיי בשיקגו ונרכש על ידי המוזיאון.

שחזור משפטים של פושעים מפורסמים באולם בית משפט פדרלי

בקומה השלישית של המוזיאון מוצגות תערוכות על הולדת המאפיה, על תקופת איסור מכירת האלכוהול ועל הדרכים ששימשו פושעים לנצל את ההזדמנות להרוויח כסף.

המוזיאון פתוח בימי ראשון עד חמישי מהשעה 10 בבוקר עד שעה 7 בערב ובימי שבת מהשעה 10 בבוקר עד השעה 8 בערב.

מחיר: 18 דולר לאדם ו-14 דולר לפנסיונרים
כתובת: 300 Stewart Ave, Las Vegas


YOU MIGHT ALSO LIKE