גבר תובע את CVS: הרוקח גילה לאשתי שאני משתמש בוויאגרה
מייקל פיינברג מלונג איילנד תובע את הרשת בעקבות כך שגילו לאשתו שהוא נוטל תרופות המטפלות בבעיות מיניות, ואף טוען כי נישואיו התפרקו בעקבות המקרה; בכתב האישום האישה מוזכרת כ"צד שלישי", ובית המרקחת לא היה אמור לספק לה מידע זה

מייקל פיינברג, תושב לונג איילנד, קיבל מרשם בעבור שמונה גלולות של ויאגרה, הכדור שעוזר לגברים הסובלים מבעיות בתפקוד המיני. כאשר ניגש לסניף של בית המרחקת CVS, ביקש לשלם בעבור הכדורים במזומן, כ-60 דולר, למרות שביטוח הבריאות שהחזיק יכול היה לכסות את העלויות. לטענתו, הוא ביקש לעשות זאת כדי שאשתו לא תגלה שהוא נעזר בכדורים. כאשר זו התקשרה לבית המרקחת כדי לשאול שאלה על כדורים שהיא בעצמה לוקחת, הרוקח החל לשוחח איתה על הכדורים של בעלה.



פיינברג טוען כעת כי נישואיו התפרקו בעקבות הגילוי, ועל כן החליט לתבוע את הרשת בטענה כי הפרה סעיף מרכזי ב-HIPAA, החוק המסדיר את הביטוח הרפואי. על פי כתב האישום, הרוקח "הודיע לאשתו של מייקל, מבלי ששאלה אותו, כי כדורי הויאגרה לא יכוסו ע"י הביטוח". בכתב האישום, אשתו של פיינברג מוזכרת כ"גוף שלישי", וככזה לא היה לרוקח הזכות לשתף עמה את נושא הכדורים של בעלה. בכתב האישום לא מופיע סכום הפיצויים שאותו דורש האיש, אך הוא תיאר את שעובר עליו כ"סבל נפשי כנה ומשמעותי ביותר".

YOU MIGHT ALSO LIKE