מהפכת הסלולר? ספרינט משיקה מבצע שיחות וגלישה ללא הגבלה במחיר רצפה
ענקית הסלולר עושה מאמץ ניכר למשוך לקוחות לפני שתתאחד עם טי-מובייל, ותפתח מחר במבצע חסר תקדים מבחינת מחירו. עם זאת, ישנן מספר מגרעות: לא ניתן לנגן סרטונים ב-HD, והמבצע מיועד בעיקר ללקוחות של חברות אחרות

חברת התקשורת ספרינט הודיעה היום (חמישי) על מבצע חסר תקדים שיחל מחר, במסגרתו תציע החברה מסלול ללא הגבלה בעלות של 15 דולר לחודש. המבצע יהיה זמין רק באופן מקוון ובאמצעות המוקד הטלפוני של החברה. אלן סמסון, בכיר בחברה, סיפר כי "המבצע יימשך שבועות ספורים, ולא חודשים", אך סירב לפרט בדיוק מתי הוא צפוי להסתיים. מומחים מסבירים כי החברה מנסה למשוך כמה שיותר לקוחות אליה לפני שתתאחד עם חברת טי-מובייל.



המבצע אומנם קורץ מבחינת המחיר, אך יש בו גם אלמנטים פחות אידיאליים. ראשית כל, צריך לציין כי מדובר בחבילת שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה. עם זאת, לא ניתן לצפות בוידאו ברזולוציה העולה על 480p, שהיא יחסית נמוכה ואינה נחשבת ל-HD. לגבי המחיר, מדובר בחבילה שנועדה בעיקר למשפחות, דהיינו המבצע תקף ל-4 קווים במחיר של 60 דולר, ממוצע של 15 דולר לקו. מעבר לכך, המחיר הסופי יהיה גבוה מ-15 דולר לקו, מכיוון שצריך להוסיף לכך את המסים הכרוכים. עוד פרט חשוב ביותר: המבצע תקף רק למי שיכול להעביר מספר קיים מחברה אחרת, כך שאינו תקף ללקוחות קיימים או כאלה שמבקשים לשנות את מספרם עם המעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE