בא לכם להקיא? הכירו חמישה סוגים של שמן אתרי שיכולים לשמש כפתרון יעיל לטיפול בבחילות
סוגי השמן האתרי מבוססים על צמחים והייצור שלהם משלב את תמצית מרוכזת של מרכיבי הצמחים. המחקרים שבדקו את השפעות השמן האתרי עדיין לא העלו תוצאות חד משמעיות. למרות זאת, רבים משתמשים בסוגי השמן השונים על מנת ליהנות מהיתרונות שלהם

מי שסובלים מבחילות יודעים שלא תמיד קל למצוא פתרון שיסייע לטפל בהן. הן גורמות לתחושה לא נעימה ולחוסר נוחות. ישנן תרופות טבעיות, כגון סוגי שמן אתרי, שמשמשים פתרון אלטרנטיבי לטיפול בבחילות.


יכול לסייע נגד בחילות. שמנים אתרים


סוגי השמן האתרי מבוססים על צמחים והייצור שלהם משלב את תמצית מרוכזת של מרכיבי הצמחים. את השמן האתרי אפשר לשאוף באמצעות פיזורו באוויר ואפשר למרוח ישירות על העור. המחקרים שבדקו את השפעות השמן האתרי עדיין לא העלו תוצאות חד משמעיות. עם זאת, נראה, כי יש לשמן האתרי מספר יתרונות, בהם גם טיפול בבחילות.

ישנם חמישה סוגים של שמן האתרי שיכולים לשמש כפתרון יעיל לטיפול בבחילות. רבים משתמשים בשמן זנגביל או ג'ינג'ר על מנת להקל על בעיות עיכול וטיפול בבחילות. ממחקר, שנערך בשנת 2012, עולה, כי שמן זנגביל מסייע בהפחתת החומרה של בחילות ובצמצום תדירותן. במחקר, שנערך בשנת 2017, נמצא שהשמן מסייע בהפחתת הופעתן של בחילות לאחר ניתוחים בבטן.

שמן מנטה ותה מנטה יכולים לסייע בהקלה על הסימפטומים של הצטננות ומחלות שונות, כולל בחילות. יתכן וצריכת השמן בצורה מרוכזת תספק הקלה יעילה יותר במקרה של בחילות. מחקר, שנערך בשנת 2004, מצא, כי שאיפת שמן מנטה היתה יעילה בהפחתת בחילות לאחר ניתוח בבטן. גם במחקר, שנערך בשנת 2012, נמצא, כי שמן מנטה יכול להפחית סימפטומים של בחילות ולמנוע הקאות. אך החוקרים הסבירו, כי לא הצליחו לאשר את הממצאים באופן חד משמעי.

לשמן לבנדר יש תכונות מרגיעות והוא משמש מרכיב במוצרים רבים. החוקרים בדקו האם הוא יכול לשמש פתרון לטיפול בחרדות ובכאב. הם מצאו, כי השמן יכול לעזור בהפחתת בחילות, במיוחד אם הן נגרמות כתוצאה מחרדה או מכאב.


לבריאות. שמן מסייע להרגשה הטובה


שמן זרעי שומר נקשר בסיוע לתהליכי העיכול ולטיפול במעי רגיז. השמן העשוי זרעי שומר מועיל גם בהפחתת נפיחות בבטן וגזים.

האחרון ברשימת סוגי השמן המסייעים לטיפול בבחילות הוא שמן לימון. מדובר בשמן שמשפר את בריאות העור ורבים משתמשים בו גם על מנת להקל את תהליכי העיכול. השמן מסייע גם בהפחתת בחילות, במיוחד אם הן מהוות סימפטום של בעיה בעיכול.

מחקר, שנערך בשנת 2014, מצא, כי נשים בהיריון ששאפו שמן לימון סבלו פחות מבחילות ומהקאות, בהשוואה לקבוצת הביקורת, ששאפה חומר פלסבו.

YOU MIGHT ALSO LIKE