ניו יורק: גם ספורט וגם שופינג באותו הזמן
ג'ניפר בנדיר ובעלה מחזיקים בחברת אתלטיור אבל לא מסתפקים בלמכור לקהל חותלות ואביזרי אופנה אחרים. עכשיו הם מציעים לכם לבדוק את נעלי הספורט על ההליכון בטרם הרכישה או לאכול בריא בבית הקפה באותו המקום. הצעד הביא לקפיצת ענק במכירות

חברת אתלטיור כבר עשתה לעצמה שם כמי שמוכרת חותלות לספורט במחיר של 300 דולר לזוג אבל עכשיו היא עשתה צעד נוסף כדי להצרב בזיכרון הציבור ועשתה את אחת מעסקאות הנדל"ן הנועזות ביותר בתפוח הגדול. באוגוסט הקרוב תפתח ספינת הדגל של המותג: מרחב ברוחב 27,500 רגל מרובעים שיציע לקהל את החותלות המפורסמות של המותג במכירים שמתחילים מ-69 דולר אבל גם סטודיו לכושר, בית קפה שמתמקד בבראות וחנות נעליים. מתחם נוסף ייפתח בלוס אנג'לס.


שילוב של קניות, בית קפה וספורט. אתלטיור


"אנחנו חושבים שיש הזדמנות שצריך לקחת", אמר המייסד ניל בוירסקי, שמחזיק במותג יחד עם אשתו, ג'ניפר בנדיר. "אתה צריך לגלגל את הקוביות ולקחת כמה סיכונים".

בסתיו האחרון גויסו לטובת הפרויקט 10 מיליון דולר, כאשר מי שעמד בראש הגיוס הוא המשקיע ההונג קונגי אדריאן צ'נג, שבבעלות משפחתו נדל"ן וקמעונאות בסין. בנדיר עצמה כבר בוחנת מקומות נוספים להקמת מתחמים מסוג זה בשווקים אחרים, כמו שיקגו ובוסטון. ככל שמגמת הספורט העולמית בעליה, בנדיר רוכבת על הגל עם עסקים נוספים, כמו חברת גורילה לולולמון שמניותיה זינקו ב -15 אחוזים ביום שישי, לאחר שדווח כי המכירות ב-400 סניפיה עלו ב-20 אחוזים ברבעון האחרון.
עלייתה של בנדיר
נתמכת בשלל לקוחות סלבריטאים, ביניהם האחיות קרדשיאן, ליב טיילר, ג'ניפר אניסטון, אמה סטון ובלה חדיד, שהתהלכו בלבוש המותגים מול המצלמות.

אבל הסלבריטאים הם רק חלק מהסיפור. החנויות של בנדיר כולל בלונג איילנד ובדאלאס, מניבות גידול במכירות של יותר מ -20%, על פי בוירסקי. אנליסט הקמעונאות קרייג ג'ונסון אומר כי "תמיד יהיה שוק ללבוש מסוג זה, אבל בהמשך נראה אם זו תהיה צמיחה קבועה". לדבריו יש כבר ירידה קלה של רכישות לבוש בקרב בני הנוער. בינתיים, בנדיר מוכיחה כי שילוב של מזון, פעילות גופנית והלבשה - זו הדרך לייצר זרם לקוחות קבוע. השירותים שמציעים המתחמים כוללים גם מסיכות פנים במקלחת או הליכון בכדי לבדוק את נעלי הספורט לפני רכישתן.

בנדיר השיקה לאחרונה גם ארבעה מותגים פרטיים והצפי הוא קפיצה של עוד 20% במכירות השנה. "ההכנסות שלנו עלו על הציפיות", אמר בוירסקי, אך סירב לחשוף המכירות של בנדיר.

YOU MIGHT ALSO LIKE