תאונת שרשרת בקאחון פאס בסן ברנרדינו הביא לסגירת כביש 15
לפחות 17 נפצעו בהתנגשות שרשרת של יותר מ-20 מכוניות עקב תנאי הערפל הקשים והראות הלקויה. הכביש המהיר 15 נסגר לתנועה לכיוון דרום ממחלף כביש 138

לפחות 17 בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת בה נפגעו יותר מ-20 כלי רכב אשר גרמה לסגירת הכביש המהיר מספר 15. התאונה אירעה זמן קצר אחרי השעה 10:40 בבוקר, בנתיב הנוסע דרומה של הכביש המהיר 15, צפונית למחלף עם הכביש המהיר 138.


זירת האירוע (צילום: שירותי הכבאות של מחוז סן ברנרדינו, טוויטר)



שני פצועים הועברו לבית החלים כשנשקפת סכנה לחייהם. 15 אחרים נפצעו באורח קל. לדברי אריק שרווין משירות הכבאות של מחוז סן ברנרדינו, מספר אחרים שהוגדרו פצועים על ידי צוותי החירום במקום סירבו לקבל טיפול. יחד עם אלה, מספר הפצועים הכולל מגיע ל-27.

האירוע התרחש באזור של ערפל כבד שהביא ל"ראות נמוכה ביותר" בטווח של מאה רגל לכל היותר. הערפל השפיע גם על תנאי הנהיגה בנתיבים לכיוון צפון מקלגהורן עד ראש המעבר. סיור הכביש המהיר של קליפורניה (CHP) הוציאה התרעת תעבורה, וכל הנתיבים לכיוון דרום נסגרו בראנצ'רו רואד. לא ברור עד מתי תימשך הסגירה, שגרמה לעומסי תנועה קשים ביותר באזור. נכון לשעה 11:30 בבוקר, שעון מקומי, הפקק השתרע ממקום התאונה ועד למיין סטריט בהספריה. הפצועים מתאונת השרשרת נמצאו לאורך מקטע של שני מייל מן הכביש.

YOU MIGHT ALSO LIKE