כל משטרת ניו יורק צוחקת על השוטרות שהצטלמו עם החשפן
"מה הן חשבו לעצמן?" צחקק שוטר אחד, בתגובה לסיפור על ארבע שוטרות שהצטלמו עם חשפן בחוטיני במהלך אירוע לכבוד יום האם במרכז לקשישים. הארבע יטופלו משמעתית ברמת המקוף, וב-NYPD יחשבו על דרכים להבהיר לשוטרים את הגבולות שלא חוצים גם במסגרת השיטור השכונתי

ארבע שוטרות מן המקוף ה-33 בוושינגטון הייטס שבצפון מנהטן, כולל לפחות שתי שוטרות תיאום שכונתי, עומדות בפני עונשים משמעתיים לאחר שהצטלמו עם שני חשפנים לבושים רק בתחתוני חוטיני באירוע לכבוד יום האם במרכז קהילתי לקשישים.


"מוקד כאן המש"קית גוזמן... יש לי כאן חפץ חשוד..." (צילום: ניו יורק דיילי ניוז)



בתמונה נראות כל ארבע השוטרות כשהן מחייכות, ואחת מצביעה בחיוך ענקי על מפשעתו הבולטת של החשפן. חשפן שני, לבוש רק בחוטיני ובכובע של מלח, נראה רוקד ברקע. את התמונה צילם ככל הנראה מגויס טרי למשטרה. שתיים מן השוטרות זוהו על ידי מקורות ששוחחו עם הניו יורק דיילי ניוז כמש"קיות אמבר גוזמן ונטלי לברון.

התמונה צולמה ב-13 במאי השנה, באירוע לכבוד יום האם במרכז הקשישים ARC בברודוויי סמוך לפינת רחוב 173 מערב, ובמהרה שותפה בחדווה ברחבי המשטרה העירונית. "מה הן חשבו לעצמן?" צחקק אחד המקורות של הדיילי ניוז. לדברי הסמלת ג'סיקה מקרורי ממקוף 33, השוטרות לא ידעו שהחשפנים יהיו באירוע. "משתתי האירוע במרכז הקשישים עודדו את השוטרות להצטלם", אמרה. "מפקדן מודע לאירוע, ויטפל בו ברמת המקוף".

שיטור קהילתי\שכונתי הוא אחד מנדבכי היסוד של פילוסופיית המלחמה בפשע השלטת כרגע במשטרת ניו יורק, ומש"קים מקדישים פרקי זמן נכבדים בבניית גשרים עם תושבים, סוחרים, ארגונים קהילתיים, מתוך כוונה ללמוד עוד ועוד על הפשיעה והתנאים באזור עליו הם מופקדים. מפקד משטרת ניו יורק הנוכחי, ג'יממס או'ניל, הפך את התוכנית ליוזמת הדגל של כהונתו.

YOU MIGHT ALSO LIKE