חוק ההמנונים בפוטבול: קבוצת הניו יורק ג'טס מגיבה בצעד שלא בטוח שטראמפ יאהב
הבעלים כריס ג'ונסון יצא נגד ההחלטה האוסרת על מחאה בזמן ההמנון, ואף הציע לשלם בעצמו כל קנס שיוטל על הקבוצה. בהודעתו מסר כי "לא רוצים לעסוק בחוקים, קנסות והגבלות - אלא בצדק חברתי"

כריסטופר ג'ונסון, בעלי קבוצת הפוטבול "ניו יורק ג'טס", הודיע היום כי לא יקנוס את שחקניו אשר יחליטו להביע מחאה בזמן נגינת הממנון, לרבות שחקנים שיכרעו ברך. הודעת הבעלים מגיעה כיממה לאחר ההחלטה הדרמטית של ליגת ה-NFL, שבמסגרתה לא יורשו שחקנים לכרוע ברך בזמן נגינת ההמנון. תחת החוק החדש של הליגה, האחריות על ענישת שחקנים תהיה של בעלי הקבוצות, דבר שהוביל להודעתו של ג'ונסון הבוקר.


ניו יורק ג'טס (צילום: Shutterstock)


"בכוונתי להיפגש בקרוב עם שחקנינו וצוות האימון על מנת לשוחח על ההחלטה שהתקבלה במנהלת הליגה. כפי שעשיתי בעבר, אמשיך לתמוך בשחקנים שלנו. אנחנו לא רוצים לעסוק בחוקים, קנסות והגבלות, אלא להתמקד בדרכים שבהן ניתן לקדם את הצדק החברתי שכה חשוב לנו. ברצוני להדגיש עד כמה אני גאה מכך שבעונה שעברה הפגנו מחויבות ואחדות, וזאת במטרה לחזק את קהילתנו", אמר ג'ונסון באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי של קבוצתו.


הודעת הבעלים (צילום: טוויטר/nyjets@)


ע"פ החוק החדש, גם קומישנר הליגה יכול להטיל עונשים על הקבוצות אם הקבוצות עצמן לא חפצות בכך. לגבי סעיף זה, ג'ונסון אמר כי הקבוצה תיקח על עצמה אחריות מלאה ותשלם כל קנס שהליגה תטיל על שחקניה.


בעלי הג'טס, כריסטופר ג'ונסון

YOU MIGHT ALSO LIKE