קנאביס גורמה: הצמח מככב בתפריטי המסעדות והשפים המפורסמים מכניסים אותו גם לארוחות יוקרה
שוק המזון והאוכל הכולל מריחואנה הינו תעשיה המגלגלת מיליוני דולרים מדי שנה. זה התחיל עם קינוחי בראוני-מריחואנה והיום ניתן למצוא את העלים הירוקים כמעט בכל מנה

אם מסתמכים על מגזינים ואתרי אוכל בעולם נראה שהשנה הקנאביס צפוי לתפוס מקום חשוב בסצנה הקולינרית. מי שמעוניינים לאמת את התחזית מוזמן לגשת לחנויות הספרים ולבדוק אילו ספרי בישול חדשים יצאו לאור השנה. כדאי שלא להיות מופתעים אם מוצרים שם עשרות ספרי בישול ומתכונים הכוללים קנאביס. ככה זה כשהקנאביס הופך למוצר חוקי בקליפורניה.

מגלגלים מיליוני דולרים מדי שנה בסצנת הבישול עם מריחואנה

מותג השוקולד לורד ג'ונס מוכר ממתקי קנאביס והוא לא היחיד. ישנם פרלינים רבים המכילים קנאביס ושפים מפורסמים מכניסים את הקנאביס לסיר הבישול שלהם, ביניהם גם פייטון קארי, הולדן ג'אגר ומייקל מגלנס.

השף, כריס סייג, התחיל לבשל עם קנאביס עוד הרבה לפני שהוא הפך לחוקי בקליפורניה השנה. המאכלים שמכילים קנאביס אותם מגיש במסגרת ארוחות שהוא מבשל לעשירי המדינה כל כך פופולריים שהסועדים לא מהססים לשלם 500 דולר לאדם עבור ארוחה של סייג. ארוחה כזו כוללת, בין היתר, סלט, ניוקי, סטייק עם ירקות, עלי קנאביס מטוגנים בטמפורה ושוקולד.

עד לתחילת השנה, נדרשו הסועדים להציג מסמכים שמאשרים, כי מותר להם להשתמש במריחואנה לצרכים רפואיים, אך לא יותר. עכשיו, כל אחד מוזמן לאכול את הארוחות של סייג בתנאי שיש לו את הכסף לשלם עליהן. סייג מספר ששילוב קנאביס בארוחותיו תורמות רבות למצב הרוח מסביב לשולחן, הרבה יותר מיין, למשל.

שוק הבישול והמאכלים הכולל מריחואנה הינו תעשיה המגלגלת מיליוני דולרים מדי שנה. זה התחיל עם קינוחי בראוני-מריחואנה והיום ניתן למצוא את העלים הירוקים כמעט בכל מנה. סייג אומר שלעולם לא ניתן להרגיש את טעם הקנאביס, אלא אם מבקשים ממנו להדגיש את הטעם, אבל אז כל ביס יעלה כמה עשרות דולרים.

כל אחד מוזמן לאכול את הארוחות בתנאי שיש לו את הכסף לשלם עליהן

YOU MIGHT ALSO LIKE