ג'ון טרבולה עושה הסנדק: השחקן נכנס לנעליו של ג'ון גוטי, ראש המאפיה המפורסם ביותר במאה ה-20
בתקופת הזוהר שלו, נהג גוטי להסתובב ברחובות ניו יורק כמו כוכב קולנוע, כשהוא מלגלג על מאמציהם של התובעים הפדרליים להרשיעו

ב-15 ביוני יגיע לבתי הקולנוע הסרט החדש בכיכובו של ג'ון טרבולטה, גוטי. טרבולטה מגלם את דמותו של ג'ון גוטי, ראש המאפיה בניו יורק. בסרט משתתפים גם ג'ו פשי בתפקיד חברו הטוב של גוטי; קלי פרסטון, שמגלמת את אשתו של גוטי, ואנג'לו רוג'רו ולינדזי לוהן.

הסיפור מסופר דרך עיניו של בנו הבכור, ג'ון גוטי ג'וניור, ומביט את תוך עברו של גוטי וכיצד עלה ונפל בעולם המאפיה

הסרט, בבימויו של קווין קונולי, מספר את סיפורו של גוטי ראש משפחת הפשע גמבינו ויחסיו עם בנו, ג'ון גוטי ג'וניור, שהיה גם הוא לראש משפחת הפשע ומכר את הזכויות לעיבוד סיפור חייו לקולנוע. "זהו קרוב לוודאי הסיפור המעניין ביותר שטרם סופר במדינה וזוהי דמות מרתקת להכיר ולהבין", אמר טרבולטה במסיבת עיתונאים בשנת 2011, חודשים ספורים לאחר שחברת הסרטים "פיורה פילמס" הכריזה, כי קיבלה את הזכויות להפיק את הסרט על חייו.

בתחילה, בארי לווינסון היה אמור לביים את הסרט, אך הוא עזב את הפרויקט. עברו שבע שנים מאז נרכשו הזכויות לסרט ועד שהוא סופסוף הושלם.

סגנונו הראוותני, הקסם האישי כמו גם הפרסונה חסרת הרחמים שלו, הפכו את גוטי למאפיונר המפורסם ביותר במאה ה-20. הוא חי חיי מותרות שהצטיינו בפזרנות וראוותנות. בתקופת הזוהר שלו, נהג גוטי להסתובב ברחובות ניו יורק כמו כוכב קולנוע, כשהוא מלגלג על מאמציהם של התובעים הפדרליים להרשיעו. הסיפור מסופר דרך עיניו של בנו הבכור, ג'ון גוטי ג'וניור, ומביט את תוך עברו של גוטי וכיצד עלה ונפל בעולם המאפיה. הוא קיבל את הכינוי, "דון הטפלון", משום שהתביעה לא הצליחה להרשיע אותו בשלושה משפטים קודמים. אולם רברבנותו היתה זו שגרמה בסופו של דבר להפלתו.

"זהו קרוב לוודאי הסיפור המעניין ביותר שטרם סופר במדינה וזוהי דמות מרתקת להכיר ולהבין", כך טרבולטה

בשנת 1990 הוקלט כשהוא דן על ביצוע פשעים. עוזרו לשעבר, סלוואטורה גראוונו, הסכים להעיד על מעורבותו של גוטי בעשרה מעשי רצח והביא להרשעתו. גוטי נעצר ונדון למאסר עולם ללא אפשרות לשחרור בערבות או בשל התנהגות טובה ובנו גוטי ג'וניור הפך לבוס בפועל של המשפחה.

ג'ון גוטי מת בכלא בגיל 61 בשנת 2002, בעת שריצה מאסר עולם על רצח, סחיטה והעלמת מס. בנו הצליח לחמוק מהרשעה בארבעה משפטים שהתנהלו נגדו באשמת סחיטה, בין השנים 2004 ל-2009, בטענה שעזב את חיי הפשע.

YOU MIGHT ALSO LIKE