גיבורות על: טרנד פטריות הכוח מתחזק השנה והן מהוות מרכיב חובה בכל מאכל עם ניחוח בריאותי
פטריות הכוח הן מקור מצוין למינרלים, כגון סלניום, אשלגן, ברזל ואבץ וויטמינים מקבוצת B. בנוסף, הן מכילות את כל שמונה חומצות האמינו וגם סיבים תזונתיים המסדירים את פעילות המעיים, תורמים לתחושת שובע ומסייעים לירידה במשקל

בתקופה האחרונה אפשר למצוא אותן בכל חלק בתפריט ואפילו במשקאות תה, קפה ושייקים. זו השנה של הפטריות והן מככבות. מסתבר שהן טעימות וגם מכילות חומרי אנטי אייג'ינג, לשיפור הזיכרון, המערכת החיסונית ועוד.

הפטריות מכילות חומרים שיכולים לסייע נגד חיידקים, וירוסים ותאים סרטניים על גרורותיהם

הפטריות הפכו לרכיב חובה בכל מוצר עם ניחוח בריאותי. ישנם שני סוגים של פטריות שנחשבים לפופולריים ביותר: ריישי וצ'אנגה, ששפים רבים נהנים להשתמש בהם. יש כמובן גם את פטריית קורדיספס, שנחשבת למשפרת ביצועים ספורטיביים ומיניים. זוהי פטריה טפילה הגדלה בהרי טיבט, במקומות קרים במיוחד. היא עשירה בחומצות אמינו ובחומרים נוספים נוגדי חימצון.

מזה אלפי שנים שבמזרח הרחוק מייחסים לפטריות המרפא כוח עצום. זאת, בשל סגולות הריפוי הרבות שלהן. הן נחשבות לבעלות השפעה ממריצה ומחזקת התורמת לאריכות ימים.

בשנים האחרונות, גם ברפואה המודרנית מתחילים להבין את הסודות שידעו הסינים, היפנים והקוריאנים לפני מאות שנים. מבחינה תזונתית נחשבות פטריות הכוח היפניות למקור עשיר במיוחד במינרלים, כגון סלניום, אשלגן, ברזל ואבץ וויטמינים מקבוצת B, החיוניים להפקת האנרגיה בגוף. בנוסף, הן מכילות את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות, ואף סיבים תזונתיים המסדירים את פעילות המעיים, תורמים לתחושת שובע ומסייעים לירידה במשקל.

הפילוסופיה של הרפואה הסינית בת 5000 השנה, גורסת שכל מחלה מקורה בהפרה של האיזון וההרמוניה בגוף האדם. לכן הריפוי יבוא כאשר הגוף יוחזר שוב לאיזון. בהמשך לכך, נעשה שימוש בפטריות המופלאות האלה, המכילות חומרים שפועלים באופן סלקטיבי על כל מכלולי ותפקודי הגוף. בין היתר, הן מצליחות לטפל בתאים החולים בלבד ומכילות חומרים שיכולים לסייע נגד חיידקים, וירוסים ותאים סרטניים על גרורותיהם, מחלה אשר מקורה באובדן איזון חמור.

מזה אלפי שנים שבמזרח הרחוק מייחסים לפטריות המרפא כוח עצום

סינים לדורותיהם העריכו את כוחות הריפוי היחודי של הפטריות, אך בגלל היותן קשות להשגה, הן שימשו בעיקר את מי שידו משגת. פטריית הקודיצפס נקראה בעבר "פטריית הקיסר". בגלל כוחות הריפוי המיוחדים שלה, היא נחשבה קדושה ועמדה לרשות הקיסר ומשפחתו בלבד. מכאן דבק השם "פטריות הקיסר" גם לפטריות הכוח האחרות.

YOU MIGHT ALSO LIKE