Citi תשלם לסירס 425 מיליון דולר על שיתוף פעולה משודרג בכרטיס מאסטרקארד
סירס החזקות, שמחזיקה גם ברשת Sears וגם ברשת הסופרמקרטים Kmart, זקוקה באופן נואש למזומנים בעקבות הקשיים הכלכליים שהביאו אותה על סף קריסה בשנה שעברה. ההסכם החדש יגדיל את ההטבות להן יזכו לקוחות המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של תוכנית Shop Your Way

חברת האם של רשת חנויות הכלבו Sears תקבל 425 מיליון דולרים מבנק Citi במסגרת הסכם משודרג להמשך שיתוף הפעולה בכרטיס האשראי מאסטרקארד.   

סירס החזקות, שמחזיקה גם ברשת Sears וגם ברשת הסופרמקרטים Kmart, הודיעה כי היא מאריכה ומרחיבה את ההסכם עם הבנק, מה שייתן לחברה הכנסה לה היא זקוקה באופן נואש וגם יגדיל את ההטבות להן יזכו לקוחות המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של תוכנית Shop Your Way. במסגרת השינויים לקוחות יזכו לתוספת נקודות עבור רכישות מסוימות, כולל מוצרים נבחרים ברשתות סירס וקיימארט. 


סניף של רשת סירס בברוקלין.


ההסכם החדש והכסף שיתקבל בזכותו הוא כמו אוויר לנשימה עבור סירס. בחודש מרץ שעבר הזהירה החברה שקיים "ספק משמעותי" שתוכל להישאר בעסקים אם לא תקבל הלוואה. החברה הוסיפה כי היא מחפשת דרכים לשפר את הנזילות, וכל זאת חודשיים בלבד לאחר שהודיעה כי בכוונתה לסגור 150 סניפים בשל בעיות כלכליות. 

מניית סירס עלתה בשלב מסוים ב-10.9 אחוזים (3.98 דולרים למניה) בעקבות ההודעה על ההסכם, אך בהמשך היום ירדה ל-3.61 דולרים, כמעט זהה לשוויה מיום שישי האחרון לפני שהתפרסמו החדשות המעודדות. 

"אנחנו מאוד גאים בקשר הארוך שלנו עם Citi ואנחנו מתרגשים מכך שכעת חברי מועדון Shop Your Way יזכו להטבות על קניות שהם מבצעים ביום-יום ושזהו ערך מוסף עבור מחזיקי הכרטיס", אמר מנכ"ל סירס, אדוארד למפרט.  

כרטיס Shop Your Way של מאסטרקארד כולל בשלב זה החזר של 5 אחוזים בנקודות על קניות מסוימות בתחנות דלק, החזר של 3% על קניות מסוימות במרכולים ומסעדות ו-2% על קניות של מוצרים ספציפיים בסירס וקיימארט. 

YOU MIGHT ALSO LIKE