סיפורו של תושב קליפורניה שלא מפסיק לזכות בלוטו
אנטוליו מזארייגוס רכש כרטיס גירוד, כמו רבים מאד אחרים. שלא כמו רבים מאד, הוא זכה במיליון דולר - אז הוא המשיך להמר. עוד שני כרטיסים הניסו רווחים צנועים של אלף ושל 600 דולר, וכשפדה את אלה ראה שנותרו רק ארבעה כרטיסי גירוד מסוג "בלאק פרימיום" ורכש אותם. אחד מהם הניב זכייה של 5 מיליון דולר

מזלו של תושב קליפורניה לא מפסיק לשחק לו במשחקי הלוטו. אנטוליו מזארייגוס זכה בלמעלה משישה מיליון דולר בפרסי לוטו, כולל זכייה של חמישה מיליון דולר בכרטיס אחד, בזכות ארבעה כרטיסים זוכים שרכש במהלך ששת החודשים האחרונים. כך דווח בתחנת הטלוויזיה KTLA (פוקס) בלוס אנג'לס.




זכייתו הראשונה של המהמר בר-המזל הגיעה בנובמבר האחרון, אז רכש כרטיס גירוד שהניב פרס של מיליון דולר. הוא החליט לנסות את מזלו שוב וזכה בשני פרסים נוספים, של אלף דולר ו-600 דולר. כשפדה את הזכיות הללו, רכש מזרייגוס ארבעה כרטיסי גירוד מסוג "קליפורניה בלאק פרימיום" בחנות משקאות חריפים בעיירה ואן נייס, לאחר שראה שאלה הכרטיסים האחרונים שנותרו בחנות. אחד מאלה הניב זכייה של חמישה מיליון דולר. הזוכה המאושר אמר שהוא פשוט אוהב לשחק בהגרלות של כרטיסי גירוד, ואין לו הסבר למזלו הטוב.

מהמרת בת-מזל אחרת, בניו המפשייר, זכתה בסכום כסף הגדול פי מאה מזה של מזארייגוס, אולם היא מסרבת לתבוע את זכייתה עד שלא יובטח לה שתוכל לשמור על אלמוניותה. אלא שחוקי ניו המפשייר מחייבים את חשיפת שמו של כל זוכה בפרסי לוטו מעל סכום מסוים, בכדי למנוע חשד להונאה בהימורים המופעלים בידי המדינה. האישה, שזכתה ב-559.7 מיליון דולר בהגרלת ה"פאוארבול" לפני כחודש, מסרבת להיחשף. אם לא תתבע את זכייתה תוך שישה חודשים מיום ההגרלה, תזכה האישה לשמור על אלמוניותה - אבל תאבד את הזכייה האגדית.

YOU MIGHT ALSO LIKE