ג'ורג'יה: הרוג ופצוע בירי בבית ספר תיכון, לאחר טקס סיום
הירי פרץ בעקבות ויכוח במגרש החנייה בבית הספר "הר ציון". הטקס היה לבוגרי התיכון האלטרנטיבי מרכז הלמידה פרי. עדת ראייה: "כולם דרכו אחד על השני. היו שמלות וגלימות בכל מקום"

אדם אחד נהרג ואדם נוסף נפצע אמש מירי בבית ספר תיכון בעיר ג'ונסבורו, ג'ורג'יה. האירוע התרחש לאחר טקס סיום שנערך בבית הספר "הר ציון". היריות נורו בעקבות ויכוח שפרץ במגרש החנייה, ליד מרכז ההופעות של בתי הספר במחוז קלייטון. כך נמסר ממשטרת המחוז. יש לצין כי למרות שהטקס נערך בתיכון הר ציון, הוא לא היה עבור תלמידי בית הספר. טקס הסיום היה של בוגרי מרכז הלמידה פרי, תיכון אלטרנטיבי.


זירת הירי. שלוש מכוניות נגררו ממגרש החנייה לצרכי חקירה. צילום: איי.פי


"כולם מעדו ודרכו אחד על השני", אמרה לרשת FOX5 Atlanta לטרלו פרסלי, קרובת משפחה של צעיר שהשתתף בטקס הסיום. "היו גלימות ושמלות בכל מקום על הרצפה. אנשים פשוט רצו לכל עבר", הוסיפה. המשטרה הודיעה כי הפצוע הועבר לבית חולים להמשך טיפול.


המשטרה דיווחה כי אינה יכולה לאשר כמה אנשים חשודים בביצוע הירי, אך טוענת כי חיפשה אחרי כל מי שיכול היה להיות חשוד במעורבות באירוע. שלוש מכוניות נגררו מזירת הירי כחלק מהחקירה. החוקרים מסרו כי אינם יכולים למסור מידע נוסף על המקרה.


"הדבר האחרון שאתה רוצה זה להיקלע למצב כזה בטקס סיום. אתה לא רוצה שאף אחד ייפצע ובטח שלא יירו באף אחד", אמר המפקח על הבטיחות בתי הספר במחוז קלייטון, תומאס טראוויק. יש לציין כי ג'ונסבורו מרוחקת כ-30 קילומטר מאטלנטה.


YOU MIGHT ALSO LIKE