אאאפצ'י: כמה פעולות פשוטות שיסייעו לסובלים מהאלרגיות המעיקות של העונה הנוכחית לנשום בקלות
אחת ההמלצות אומרת: להתלבש בהתאם למזג האוויר. כובע רחב שוליים ומשקפי שמש יסייעו בהרחקת האבקנים מאזור הפנים והאף. מסכה יכולה לעזור במקרים של אלרגיה קשה

מי ששייכים לקבוצת האנשים שסובלים מאלרגיות מעיקות, ברמה שפוגעת באיכות החיים, ישמחו לדעת על כמה פעולות פשוטות שיסייעו לעבור את עונת האלרגיות הנוכחית ויאפשרו לנשום בקלות.

אאאפצ'י! יש מי שסובלים מאלרגיות מעיקות ברמה שפוגעת באיכות החיים

אם מבלים את היום מחוץ לבית אבקני הצמחים יכולים להדבק אל הבגדים או אל הגוף. מקלחת טובה לפני השינה תמנע מהאבקנים להגיע גם אל בין הסדינים שעל המיטה. מומלץ לכבס את המצעים במים חמים ולהחליף אותם בתדירות גבוהה מהרגיל.

כדאי לקחת בחשבון שתנועת האבקנים משמעותית יותר בין השעה 5 בבוקר ל-10 בבוקר. בהמשך לכך, מומלץ להישאר בבית בשעות אלה. הזמן הטוב ביותר לצאת החוצה הוא אחרי שיורד גשם כבד והאבקנים נשטפים מהאוויר. הסובלים מאלרגיות יחוו קושי רב יותר בימים חמים וכשהרוחות נעות במהירות גבוהה.

מומלץ לשמור על חלונות המכונית והבית סגורים בימים בהם מזג האוויר מתאפיין ביובש וברוחות. מיזוג אוויר יכול לעזור לשמור על קור בימים אלה.

אכילה של מזון מסוים יכולה להגביר את תסמיני האלרגיות. כך, למשל, מי שסובלים מאלרגיה שמקורה בעצי תפוח, כדאי להם להימנע מאכילת תפוחים טריים. אם כן, אכילתם כשהם מבושלים לא תגרור החמרה בתסמינים.

המלצה נוספת אומרת, להתלבש בהתאם למזג האוויר. כובע רחב שוליים ומשקפי שמש יסייעו בהרחקת האבקנים מאזור הפנים והאף. מסכה יכולה לעזור במקרים של אלרגיה קשה.  

מומלץ לשמור על חלונות סגורים בימים בהם מזג האוויר מתאפיין ביובש וברוחות

YOU MIGHT ALSO LIKE