רפסודיה בוהמית: הטריילר שוחרר, אך המעריצים לא יכולים לחכות לסרט על Queen ופרדי מרקורי
בינתיים, אפשר ללמוד מהטריילר שהשחקן המגלם את פרדי מרקורי, רמי מאליק, זכה בזוג שיניים תותבות בולטות, אחד מסימני ההיכר של מרקורי

השבוע שוחרר אחד הטריילרים הנצפים ביותר לאחד הסרטים המסקרנים ביותר של השנה. מדובר בקדימון לסרט "רפסודיה בוהמית" (Bohemian Rhapsody), שמספר על להקת קווין והסולן, פרדי מרקורי. הסרט בכיכובו של רמי מאליק אמנם יצא לאקרנים רק ב-2 בנובמבר, אך המעריצים כבר לא יכולים לחכות.

מאליק זכה בזוג שיניים תותבות בולטות, אחד מסימני ההיכר של מרקורי

במקור, כוכב הסרט היה אמור להיות השחקן הבריטי-יהודי, סשה בארון כהן, שרבים מאמינים כי הוא הבחירה המתאימה ביותר לתפקיד. מהטריילר, קשה לדעת איך מאליק הצליח להיכנס לנעליו הענקיות של מרקורי. מה שאפשר ללמוד מהטריילר, זה שמאליק זכה בזוג שיניים תותבות בולטות, אחד מסימני ההיכר של מרקורי. הטריילר גם כולל קטעים משירי הלהקה הידועים, בהם Bohemian Rhapsody,  Killer Queen ו-Another One Bites the Dust.

בפתיחה לסרט המדובר נכתב, כי "מה שיוצא דופן, יותר מהמוסיקה שלהם, הוא הסיפור". אכן, סיפורו של מרקורי ולהקת קווין הוא אחד מדהים.

גם מאחורי הקלעים לא היתה חסרה דרמה. בימאי הסרט המקורי היה, בריאן סינגר (אקס-מן). אך בעקבות הדיווחים על התביעות המיניות נגדו מצד שחקנים בתעשייה, שטענו כי נוצלו מינית או אף נאנסו על ידו וכי קיים מסיבות מין עם קטינים, הוא פרש מההפקה. סינגר עצמו, הכחיש את האשמות נגדו.

בין היתר היו גם דיווחים שהוא הסתכסך עם הכוכב הראשי מאליק, אך לא נראה שזו היתה הסיבה לפרישתו. בסופו של דבר, השלים את בימוי הסרט דקסטר פלצ'ר. אך לא ברור מי יקבל את הקרדיט על בימויו. בוויקפידיה, מופיעים בינתיים שמותיהם של שני הבימאים ויתכן שכך גם יופיעו בקרדיטים על הסרט.

האם הצליח מאליק להיכנס לנעליו הענקיות של מרקורי? המעריצים סקרנים

YOU MIGHT ALSO LIKE