סן פרנסיסקו: רופאה מאוקלנד מזהירה מפני ההמלצה לצרוך קנאביס רפואי בזמן היריון
ד"ר אדמס לא ממליצה על צריכת קנאביס במהלך ההיריון, משום שזה עלול להשפיע לרעה על העובר. לדבריה יש צורך במחקר נוסף ויש לשקול את הסיכונים והיתרונות שבנטילת טיפול רפואי כלשהו

בתי מרקחת שמוכרים קנאביס רפואי באזור המפרץ ובמקומות אחרים מייעצים לנשים בהיריון להשתמש בקנאביס על מנת להקל על בחילות הבוקר. קנאביס והיריון לא מתחברים היטב יחד באופן מסורתי. אך מחקר חדש שנערך בקולורדו מצא, כי 60 אחוז מתוך 400 סוגי הקנאביס המומלצים שנחקרו באופן אקראי, סייעו להקלה על בחילות בוקר.

חשוב להיוועץ ברופא לפני תחילת כל טיפול רפואי

ד"ר מיקי אדמס מהקרן הרפואית סטאר פסיפיק אמרה, "זה מאוד חשוב, משום שאנו לא יודעים אם זה אכן יועיל לטיפול בבחילות הבוקר ובהקאות שחוות נשים בהיריון ואנו לא יודעים אם זה בטוח לצרוך קנאביס במצבן".

ד"ר אדמס לא ממליצה על צריכת קנאביס במהלך ההיריון, משום שזה עלול להשפיע לרעה על העובר. לדבריה יש צורך במחקר נוסף. "היפרמסיס גרווידארום, הוא מצב שגורם לבחילות ולהקאות חמורות. זהו מצב קריטי שיתכן ודורש אשפוז. אנו לא יודעים אם מריחואנה בטוחה יחסית ואם היא יעילה יותר מתרופה קונבנציונלית".

בשניים מתוך שלושה בתי מרקחת באזור המפרץ המליצו על מוצרי חשיש, ובמיוחד על שמן CBD, על מנת לטפל בבחילות שחוות נשים בהיריון.

יש לשקול את כל הסיכונים ואת כל היתרונות שבנטילת טיפול רפואי הכרחי כלשהו. חשוב להיוועץ ברופא לפני תחילת כל טיפול רפואי.

 60 אחוז מתוך 400 סוגי הקנאביס המומלצים שנחקרו באופן אקראי, סייעו להקלה על בחילות בוקר

YOU MIGHT ALSO LIKE