החזירו ילד נעדר הביתה - וגילו עוד 9 "החיים בזוהמה"
כששוטרים מצאו ילד שהלך לאיבוד והחזירו אותו הביתה, הם פעלו לפי הנוהל וביצעו "בדיקת בריאות ובטיחות בבית" מה שהם גילו זעזע אותם והוביל למעצר ההורים ולהגשת כתבי אישום חמורים על הזנחה, התעללות ועינויים - ולהעברת הילדים למשמרות שירותי הרווחה

הבית בו הוחזקו עשרת הילדים 


10 ילדים, שעל פי החשד גודלו בתנאים "מחרידים" הוצאו היום מבית הוריהם בפיירפילד שבקליפורניה. כך הודיעה היום משטרת פיירפילד. גילוי המצב אירע במקרה, לאחר שאחיהם הבכור של הילדים, בן 12, דווח כנעדר באזור ב-31 במרץ. בסופו של דבר הילד נמצא והוחזר לביתו, אלא שכאשר ערכו השוטרים "בדיקת בריאות ובטיחות", הם גילו עוד תשעה ילדים, שגילם נע מארבעה חודשים ועד 11 שנים, חיים "בזוהמה ובתנאים לא בטוחים". כך דווח ברשת KTVU (פוקס).


ההורים המתעללים, אינה רוג'רס וג'ונת'ן אלן (צילום: משרד השריף של מחוז סולאנו)



האם, שזוהתה כאינה רוג'רס, בת 30, נעצרה והואשמה בהזנחת ילדים. 10 הילדים הושמו במשמרות של שירותי הרווחה במחוז סולאנו. "חקירה ממושכת של שירותי רווחת הילד, התובע של מחוז סולאנו ומשטרת פיירפילד חשפה היסטוריה ארוכה ומתמשכת של התעללות גופנית ונפשית קשה נגד הילדים", נאמר בהודעה לעיתונות מטעם שירותי הרווחה.

צו מעצר הוצא גם לאביהם של הילדים, ג'ונת'ן אלן בן ה-29, שנעצר ביום שישי והואשם בתשעה סעיפים של עינויים פליליים ושישה סעיפים של התעללות פלילית בילדים. רוג'רס מכחישה שהיא או אבי ילדיה התעללו במי מילדיהם, הזניחו אותם, או התעללו בהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE