החלה הספירה לאחור: מעריצי גאנז אנד רוזס מחכים להופעת האיחוד שלהם, לראשונה מזה 25 שנה
בשנת 2016, התאחדה הלהקה בהצלחה רבה והופעת האיחוד הכניסה לחבריה כסף רב לחשבונות הבנק. יחד עם זאת, לא כולם היו מרוצים, כי רק שלושה מחברי ההרכב המקורי, אקסל רוז, סלאש ודאף מקגן, היו חלק מהאיחוד ונעדר מקום של חברי ההרכב הראשוני, איזי סטראדלין וסטיבן אדלר

החלה הספירה לאחור לקראת הופעת האיחוד של להקת גאנז אנד רוזס. באתר של הלהקה מופיע השעון המתקתק לאחור ומקושט בגלגלות המפורסמות. אלה הן אותן גלגלות שעיטרו את עטיפת אלבום הבכורה של הלהקה, Appetite for Destruction. ברחבי לונדון כבר נתלו שלטים עליהם מופיעים שלדים מצוירים של כל חמשת חברי ההרכב המקורי והכיתוב לא משאיר מקום לספק: "ההרס בדרך".

קחו אותנו ל'פריידס סיטי', גאנז אנד רוזס

בשנת 2016, התאחדה הלהקה בהצלחה רבה והופעת האיחוד הכניסה לחבריה כסף רב לחשבונות הבנק. יחד עם זאת, לא כולם היו מרוצים, כי רק שלושה מחברי ההרכב המקורי, אקסל רוז, סלאש ודאף מקגן, היו חלק מהאיחוד ונעדר מקום של חברי ההרכב הראשוני, איזי סטראדלין וסטיבן אדלר.

יתכן שזו הסיבה לאיחוד הנוכחי. כעת כל חברי הלהקה צפויים להשתתף במופע האיחוד, שיתקיים 25 שנה לאחר שהופיעו יחד בפעם האחרונה. האלבום Appetite for Destruction נחשב לתקליט הבכורה הטוב ביותר של הרוק הכבד, גם ל-31 שנה לאחר שיצא לראשונה.

בין שירי האלבום המושמעים עד היום, גם Welcome to the Jungle, Paradise City, Sweet child of mine  ו-It’s so easy.

מדובר באיחוד של כל חמשת חברי הלהקה, להבדיל מהאיחוד הקודם שכלל רק שלושה מהם

YOU MIGHT ALSO LIKE