ניו יורק: מוזיאון הפיצה מבטיח למבקרים חתיכת פיצה ואינספור תמונות סלפי לאינסטגרם
מייסד המוזיאון, קארים רחמה: "פיצה היא יותר מאוכל. היא תופעה תרבותית. במוזיאון הפיצה אנו משלבים בין התשוקה שלנו לסיפור סיפורים לבית תרבות הפופ, המוסיקה והסלפי. הרבה מאוד סלפי"

יש מוזיאון גלידה סופר מצליח, שנפתח בלוס אנג'לס וכרטיסי הכניסה אליו נמכרו לשבועות קדימה. לאחר מכן עבר המוזיאון לסן פרנסיסקו וגם שם נמכרו הכרטיסים, למרות מחיר הכניסה המופקע. כעת מגיע תורו של מוזיאון הפיצה, שיפעל בין ה-13 ועד ה-28 באוקטובר, 2018.

המבקרים במוזיאון מקבלים חתיכת פיצה אחת בלבד

מייסד המוזיאון, קארים רחמה: "פיצה היא יותר מאוכל. היא תופעה תרבותית. במוזיאון הפיצה אנו משלבים בין התשוקה שלנו לסיפור סיפורים לבית תרבות הפופ, המוסיקה והסלפי. הרבה מאוד סלפי".

המוזיאון שיפתח בניו יורק, פרסם סרטון פרומו שלא ממש מסביר מה המבקרים צפויים לחוות במתחם. בסרטון מופיע בחור בתחתוני קלווין קליין והוא מאכיל בפיצה אישה שנראית כמו דוגמנית של המותג, אמריקן אפרל. יש גם דוגמנית שעל ראשה נשפך רוטב ספגטי. פתאום הפיצה נופלת וכולם גונחים, בתשוקה לפיצה.

כאמור, לא ברור מה צפויים באי המקום לראות שם. מה שבטוח, שאפשר לקבל חתיכת פיצה  אחת בלבד לבחירה ולבקר ב"מערת הפיצה", "פיצת החוף" ו"בית הפיצה הכיפי" ובעוד כל מיני חדרים ופינות עם המילה פיצה, שיספקו הזדמנויות צילום מדליקות, כך שאפשר להעלות את התמונה לאינסטגרם.

המוזיאון אמנם מתרברב בהיותו מוזיאון הפיצה היחיד בעולם. אך זה לא נכון, כי מוזיאוני פיצה נפתחו בעבר בשיקגו ובפילדלפיה.

מחיר: 35 דולר.
אתר: www.themuseumofpizza.org

תופעה תרבותית, פיצה 

YOU MIGHT ALSO LIKE