T-Mobile ו-Sprint הגיעו להסכמה על מיזוג לאחר ארבע שנות משא ומתן
שתי החברות הפסיקו את המשא ומתן בנובמבר האחרון, רק כדי לפתוח אותו שוב בתחילת החודש. הדיווחים על העסקה המתקרבת הורידו את מחיר המניות של Sprint

חברת התקשורת T-Mobile US Inc הסכימה היום (ראשון) לרכוש את חברת Sprint, בעסקה שתחבר בין חברות הסלולר השלישית והרביעית בגודלן בארצות הברית. העסקה צפויה לקבל ביקורת מגורמי הרגולציה בעקבות ההשפעה שלה על הצרכנים. 

ההסכם בא לאחר ארבע שנים של משא ומתן בהפסקות בין החברות, והיא מניחה את הבסיס ליצירת חברת סלולר בעלת 127 מיליון לקוחות, שתהווה תחרות לחברות Verizon ו-AT&T, שניצבות בראש טבלת חברות הסלולר הגדולות.


המיזוג הענק צפוי אולי כבר היום


מוקדם יותר דווח כי שתי חברות התקשורת T-Mobile ו-Sprint דיווחו כי הן הגיעו לשלבים סופיים בתהליך המיזוג שלהן שעשוי להתפרסם בקרוב. מדובר במהלך שיסיים שנים של משא ומתן בין שתי החברות. המיזוג, שמוערך בהיקף של 26 מיליארד דולר, עשוי להיות מוכרז כבר היום.

בדיווחים המוקדמים נמסר כי על פי התנאים המוצעים, חברת דויטשה טלקום, שמחזיקה ברוב T-Mobile, תחזיק במעט יותר מ-40% מהחברה המשותפת. כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס, תוך שהיא מצטטת גורמים המעורים במשא ומתן. לדויטשה טלקום תהיה גם זכות הצבעה מרכזית בחברה. 

התנאים המלאים של המיזוג המדובר עדיין לא נחשפו. מקורות סיפרו לרויטרס כי העסקה עדיין לא סגורה, ועשויה עדיין להתבטל, למרות ששני הצדדים ציינו כי הם מעוניינים לחתום על העסקה כבר בימים הקרובים. 


המניות של החברה נותרו בלי תנודה


שתי החברות הפסיקו את דיוני המיזוג בנובמבר אשתקד, רק כדי להתחיל אותם שוב בתחילת החודש הנוכחי. 

שלוש החברות, יחד עם קבוצת סופטבנק, שמחזיקה בחלק הארי של Sprint, עדיין לא פרסמו הצהרות פומביות. 

המיזוג יהפוך את החברות לספקית התקשורת השלישית בגודלה בארצות הברית. שתי החברות שנמצאות לפניהן בדירוג הן Verizon Wireless ו-AT&T.

YOU MIGHT ALSO LIKE