בעקבות הקשיים הכלכליים: רשת SEARS שוקלת לוותר על נכסים נוספים
מנכ"ל התאגיד, אדי למפרט פועל להעברת מספר מותגים ובהם קנמור לקרן הגידור שכבר הגישה הצעה בעניין ומסרה באמצעות נציגיה כי "אנו ממשיכים לראות ערך בסירס ובנכסים שבבעלותה ומאמינים כי הדרך הנכונה תוביל את הרשת לשינוי הדרוש לה על מנת להתמודד בשוק התחרותי"

אמש חשפה הרשת הקמעונאית, סירס, הנמצאת בקשיים כלכליים, כי הקרן הגידור, אי.אס.אל השקעות, המנוהלת על ידי מנכ"ל סירס אדי למפרט, המליצה לה לשקול ויתור על מספר נכסים שבבעלותה, כולל אלה של מותג קנמור (Kenmore).

ההתפתחויות האחרונות הביאו למניות הרשת לעלות ביותר מ-4 אחוז 

בסוף השבוע שעבר, שלחה קרן הגידור של למפרט מכתב לרשת הקמעונאית, בו כתבה, כי אם תחליט הרשת למכור את מותג מוצרי הבית קנמור, את רשת מוצרי עשה זאת בעצמך SHIP ואת חברת פארטס דיירקט, אז קרן הגידור תהיה מוכנה לרכוש אותם. הקרן מוכנה לשלם מעל ל-500 מיליון דולר עבור רשת SHIP  ועבור חברת פארטס דיירקט. זאת, לצד הצעה נוספת שהקרן תגיש לרכישת קנמור.

כמו כן, הודיעה קרן הגידור, כי תציע הצעה לרכישת נכס מסוים אשר נמצא בבעלות החברה שתכלול עמידה בחלק מהחובות של החברה שנאמדים בכ-1.2 ביליון דולר, על מנת להשכיר מספר חנויות לרשת כדי שתוכל להמשיך בפעילותה.

"אנו ממשיכים לראות ערך בסירס ובנכסים שבבעלותה ומאמינים כי הדרך הנכונה תוביל את הרשת לשינוי הדרוש לה על מנת להתמודד בשוק התחרותי", כך כתבה קרן הגידור במכתב ששלחה לרשת והוסיפה, "שווי הנכסים של הרשת אינו בא לידי ביטוי בשוקי ההון".

עוד צוין במכתב, כי לקרן הגידור לא משנה בין אם היא תשלט על הנכסים ובין אם צד שלישי אחר ישתלט עליהם, על עוד הרשת תוותר עליהם בזמן הקרוב בעסקה הוגנת בשווי מלא. עוד הוסיפה הקרן, כי היא מוכנה לחתום על הסכם בתוך 90 יום, על מנת לסייע לסירס לשפר את מצבה הן מבחינת הנכסים הנזילים והן מבחינת פרופיל החוב שלה.

קרן הגידור ולמפרט הם בעלי המניות הגדולים ביותר של סירס.

בקרן הגידור, המנוהלת על ידי מנכ"ל רשת סירס אדי למפרט, ממשיכים לראות ערך ברשת ובנכסים שבבעלותה

הרשת אמרה, כי ההצעה תידון בוועדת הדירקטורים העצמאיים של מועצת החברה, וכי למפרט לא ישתתף בדיונים, אלא אם המועצה תבקש ממנו. ההתפתחויות האחרונות הביאו למניות הרשת לעלות ביותר מ-4 אחוז בשעות הבוקר המוקדמות של יום המסחר אמש.

מזה שנים שסירס נאבקת בקשיים כלכליים, כשהיא סוגרת חנויות שמתקשות לעמוד באתגרי השוק התחרותי. למפרט משמש בתפקיד המנכ"ל מאז שנת 2013.

YOU MIGHT ALSO LIKE