חברת האופנועים הארלי דוידסון צופה ירידה במכירות השנה, זאת לאחר ירידה בפופולריות בקרב הצעירים
החברה חווה שנה שנייה ברציפות של ירידה במכירות. על מנת להתמודד עם המצב, היא תשיק תכנית במסגרתה תשלם לסטודנטים שירכבו על אופנועים ויתעדו במצלמה את המסע שלהם. תכנית זו ופעולות נוספות עשויות להביא לה 2 מיליון לקוחות חדשים בעשור הקרוב.

חברת האופנועים הארלי דוידסון מתכוננת למכירות חלשות השנה, כאשר היא מנסה להגדיל את הפופולריות שלה בקרב הדור הצעיר. החברה, שמבוססת במילווקי, צפויה להודיע היום לבורסה על ירידה במכירות עקב תחרות גוברת ואחוזי רכיבה נמוכים בקרב צעירים. החברה אמרה כי תגביר את ניסיונותיה לחדור לשוק הצעיר ותנסה לקדם את הרכיבה בקרב האמריקאים, מה שיכול למשוך עוד 2 מיליון לקוחות חדשים בעשור הקרוב. 



אתמול (ב'), הכריזה החברה על תכנית התמחות במסגרתה תשלם לסטודנטים על מנת שירכבו על אופנועים במשך הקיץ ויתעדו את המסע שלהם. בציפייה לעוד שנה חלשה במכירות, הכריזה החברה בינואר האחרון כי היא צופה מכירות של בין 231,000 ל-236,000 בשנה הקרובה, ירידה מ-241,498 אופנועים שמכרה בשנה הקודמת. 

בהודעות ששיחררו אנליסטים מגולדמן סאקס, הם טענו כי 50% מסוחרי האופנועים העידו כי חוו ירידה במכירות שנה אחר שנה. הבנק צופה ירידה של 8% במכירות של הראלי דיוידסון, עם צפי של 64,400 אופנועים שיימכרו ברבעון הראשון. מהבנק נמסר כי למרות שנעשות פעולות שעשויות להגדיל את המכירות בטווח הארוך, החברה צפויה לעבור שנה קשה במכירות. אנליסטים בוול סטריט צופים רווחים של 88 סנט עבור מניה על מכירות בבשווי 1.25 מיליארד דולר. מדובר בירידה לעומת שנה שעברה, אז עמדו המכירות על 1.5 מיליארד דולר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE