חקירת מותו של הזמר פרינס נסגרה בלי אישומים פליליים
לאחר שנחשף כי בדמו של הזמר היו בזמן מותו כמויות עצומות של משכך הכאבים החזק פנטניל, התביעה סוגרת את התיק. "פרינס כלל לא ידע שהוא נוטל פנטניל"

התובע במחוז במינסוטה שבו מת הזמר המפורסם פרינס הודיע כי לא יגיש תביעה פלילית בפרשת מותו של הזמר.


התיק נסגר. פרינס


ההודעה אמש (חמישי) אומרת למעשה כי החקירה בנוגע לפנטניל, סם הרגעה חזק, שהגיע לגופו של הזמר - תיסגר. ההודעה יצאה כמה שעות לאחר שמסמכים שונים חשפו כי רופא שנאשם בכתיבת מרשם לא חוקי של משכך הכאבים החזק עבור פרינס הסכים לשלם 30 אלף דולרים במסגרת הסדר טיעון אזרחי. 

התובע, מארק מץ, אמר כי על פי העדויות, פרינס כלל לא ידע שהוא נוטל פנטניל, אלא ויקודין. לדבריו, אין עדויות על כך שאדם כלשהו בסביבתו של הזמר ידע שהוא מחזיק ברשותו תרופות מזויפות שמכילות את סם ההרגעה החזק.

דוח שפורסם לאחרונה חשף כי הזמר המוכשר היה מכור במשך זמן רב ככל הנראה למשכך הכאבים פנטניל, משכך כאבים חזק פי 100 ממורפיום ופי 50 מהרואין.

הדוח, שנאמר כי הוא סודי, נתן הצצה לכמה בדיוק פנטניל עבר בגופו של הזמר לפני שנפטר ב-2016. על פי סוכנות הידיעות, ריכוז הפנטניל בדמו של פרינס היה 67.8 מיקרוגרם לליטר. הדו"ח ציין כי אנשים נפטרו מכמות של 3 מיקרוגרם לליטר. 

ד"ר לואיס נלסון מניו ג'רזי קרא לרמות הפנטניל בדמו של פרינס: "גבוהות ביותר" אפילו עבור מישהו שנמצא בכאבים מתמידים ומקבל מרשם רופא. למעשה, רופאים רבים תוהים כיצד בכלל הצליח להחזיק מעמד עם רמות כה גבוהות של סם בדמו.

YOU MIGHT ALSO LIKE