ארגון סביבה טוען: חברות הנפט והגז שפועלות מול חופי קליפורניה הפרו את הוראות הרגולציה מאות פעמים בשנים האחרונות
לטענת הארגון, נעשו 400 הפרות של הוראות הרגולטור במשך שלושת השנים האחרונות. "הגיע הזמן להוציא את האסדות האלה מהאוקיינוס לתמיד"

חברות הנפט והגז שקודחות מול חופי דרום קליפורניה הפרו את הוראות הרשויות קרוב ל-400 פעמים בשלוש השנים האחרונות. כך עולה מדוח שפורסם ביום רביעי על ידי ארגון סביבה. 


קרוב ל-400 הפרות במשך שלוש שנים. אסדת נפט


דיווחים שנאספו על ידי המרכז לגיוון ביולוגי חשפו כי ההפרות נעו בין קורוזיה חמורה ועד כישלון במבחנים שנועדו לבחון את עמידותן של הבארות. למרות ההפרות הרבות, לא ניתנו קנסות לחברות.

המרכז ציין כי הדבר עלול להוות סכנה חמורה לסביבה, במידה ותשתיות ישנות ייהרסו ותהיה דליפת נפט בחופים הסמוכים לערים הגדולות. 

"אנחנו יודעים שהמתקנים האלה נמצאים שם במשך עשרות שנים וזה סימן שאנחנו הולכים לראות הרבה קורוזיה ומתקנים שלא טיפלו בהם כראוי, אמרה עורכת דין מטעם הארגון, קריסטן מונסל. היא הוסיפה כי יש להוציא את המתקנים הישנים האלה מהאוקיינוסים. 

הממצאים שחשף הארגון באים שלוש שנים לאחר שצינור בעובי של 2 רגל, השייך לחברת Plains All American Pipeline, נהרס, ו-120 אלף גלונים של נפט זרמו לכיוון חוף סנטה ברברה. יותר מחמישית מהנפט הגיע לים.

הארגון הסביבתי חיבר את הדוח על פי נתונים שהתקבלו במסגרת בקשת חופש מידע שנשלחה יחד עם המחלקה לשימור. מתוך 381 הפרות, קרוב ל-290 בוצעו על ידי ספק הגז והנפט הגדול במדינה, California Resources Corp. דובר החברה ציין כי החברה משתפת פעולה עם הרשויות בצורה נאותה.

רוב ההפרות נרשמו בשל אי ביצוע בדיקות נדרשות בכל חמש שנים. ארגון הסביבה מצא פערים גדולים בהרבה מאשר חמש שנים - ולעתים פערים של 20 שנה בין בדיקה לקודמתה. רוב ההפרות הקשורות לבדיקות נעשו על ידי THUMS” 

דון דרייסדייל, דובר של הרשות האחראית לפקח על אסדות הנפט והגז אמר כי הם עדיין מנסים להבין אם הבדיקות השגרתיות נעשו על ידי החברות השונות. מבקרים של הרשות טוענים כי הרגולטורים יותר מדי רכים עם החברות והאינטרסים שלהם ולא אוכפים את החוק כפי שצריך.

YOU MIGHT ALSO LIKE