מחיר גלון דלק בלאס וגאס עלה ל-3 דולרים, המחיר הגבוה זה למעלה משנתיים
עליית המחירים נובעת בין היתר מעליית מחירי הנפט, שעלו בשנה האחרונה בעשרות אחוזים, ומהביקוש הגבוה בנבאדה בשל מעבר לדרום המדינה

מחירי הדלק בנוואדה שוב בעליה וביום שני הגיע המחיר הממוצע ל-3 דולרים, בפעם הראשונה מאז 2015. המחוזות וושואו וקלארק שילמו למעלה מ-3 דולרים לאחר עליית המחירים של סופ"ש, המחיר הגבוה ביותר מאז ספטמבר 2015. בלאס וגאס המחיר הממוצע עומד על 3 דולרים, בצפון לאס וגאס הממוצע הוא 2.99 דולרים, בהנדרסון – 3.01 דולרים, ברינו – 3.13 דולרים, בספארקס – 3.19 דולרים, בקארסון סיטי – 2.84 דולרים, ובאלקו – 2.75 דולרים. ברמה הלאומית, הממוצע הוא 2.66 דולר לדלק רגיל – עלייה מהממוצע אשתקד שעמד על 2.32 דולר. 



בעוד שעונת תיירות הקיץ כבר בפתח, AAA מדווח כי המחירים ימשיכו לעלות לקראת יום הזכרון ב-28 במאי. מחירי השיא יהיו כנראה בין יום הזכרון לבין יום העבודה, חופשת סופ"ש האחרונה של הקיץ.

המחירים בנבאדה זינקו ב-8 סנטים בשבוע, בעוד בתי הזיקוק בארה"ב ממשיכים בפעולות התחזוקה העונתיות שלהם. זוהי העונה שבה בתי הזיקוק עוברים מייצור תמהיל דלקים של חורף למכירת תמהיל דלקים של קיץ – דלק מזוקק יותר ונקי יותר לסביבה, אך גם יקר יותר. 

גם למחירי הנפט ישנה השפעה על מחירי הדלק- ביום שני נמכרה חבית נפט גולמי ב-65 דולרים. מחירי הנפט מאמירים בעקביות מאז הקיץ שעבר, אז עמד מחיר חבית על כ-40 דולרים בלבד. המחירים בנבאדה מושפעים גם מביקוש גבוה בשל ריבוי נסיעות ומעברים מרובים לדרום נבאדה.

בשנת 2015, מחיר השיא של מעל ל-3 דולרים בנבאדה היה בעיקר בשל הפיצוץ שארע בבית הזיקוק  Exxon Mobil's בלוס אנג'לס, אשר דחף את מחירי הדלק בלאס וגאס מ-2.20 דולרים בפברואר ל-3.20 דולרים במאי 2015. 

YOU MIGHT ALSO LIKE