הפסקת חשמל במלון "בלאג'יו" גרמה לשיבושים במספר אזורים בבית המלון
על פי מחלקת הכבאות, מים שחלחלו לפאנל אלקטרוני גרמו להפעלת מערכת כיבוי האש בחדרים, אולם לא נרשמו פינויים ולא היו נפגעים באירוע. ב-2004 חווה המלון הפסקת חשמל במשך 3 ימים, שגרמה לפינויים של 3000 חדרים

החשמל במלון "בלאג'יו" חזר במלואו לאחר קצר חלקי שהתרחש ביום חמישי האחרון והשבית אזורים נרחבים במלון הוותיק.בעקבות זאת, המשטרה נקראה למקום סמוך לשעה 11. במהלך הפסקת החשמל נלכדו מספר אנשים במעלית. דוברת של חברת MGM, שבבעלותה מלון בלאג'יו, אמרה כי אספקת החשמל חודשה והמלון חזר לפעילות מלאה. היא עוד מסרה כי לא הייתה מודעת לכך שהיו לכודים במעלית, אולם הוסיפה שמהשעה 11:45 כל המעליות חזרו לפעילות תקינה. הפסקת החשמל שיבשה את פעילות התאטרון, המזנון ואזורי המרוצים והספורט. אולם הקזינו לא הושפע כלל מההפסקה. 


במחלקת הכבאות של מחוז קלארק טוענים כי מים שדלפו וחלחלו לפאנל אלקטרוני, גרמו להפעלת מערכת הכיבוי במלון. לכל החדרים המלון היה חשמל זמין, לא נרשמו פינויים ולא היו נפגעים במהלך האירוע. בציוץ רשמי בטוויטר, נמסר מטעם המלון כי "היינו מודעים לכך שהיו אורחים שחוו שיבושים באספקת החשמל. הבעיה זוהתה ואנחנו עובדים על מנת לחדש אספקה מלאה של חשמל". 

אולם לא מדובר בפעם הראשונה שהמלון חווה בעיות באספקת החשמל בתקופת חג הפסחא. ב-2004, בזמן חג הפסחא, חווה המלון הפסקת חשמל משמעותית במשך למעלה מ-3 ימים. 3000 חדרים פונו מאורחיהם ו-7000 עובדי המלון נשלחו הביתה, זאת לאחר שהגיבוי לשעת חירום קרס. באפריל, עבודות תחזוק למערכת התאורה גרמו לשריפה שנמשכה כ-19 דקות, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. 

YOU MIGHT ALSO LIKE