הרשויות חוקרות שריפה שפרצה בלב סן פרנסיסקו, תושבים בבניינים הסמוכים נשארו ללא קורת גג
בשריפה לא היו נפגעים אולם נזק כבד נגרם לעסקים שפעלו בבניין

חקירה שפתחה רשות הכבאות בסן פרנסיסקו משאירה מספר דיירים לא קורת גג. החקירה מגיעה בעקבות שריפה מאסיבית שהתרחשה באחת השכונות הוותיקות בעיר במסגרת חגיגות סנט פטריק שהתקיימו בשבת האחרון. ג'ונתן באקסטר, מפקד הכבאות בעיר, אמר כי נכון לעכשיו ישנם 8 אנשים שאינם מורשים לחזור לביתם בבניינים הסמוכים.



אחד מהכבאים שהגיעו על מנת לנקות את הבניין נפצע לאחר שנפל ממשאית, אך מצבו עתיד להשתפר בקרוב. מלבדו, אין עוד פצועים באירוע, 

הבניין, בן 3 קומות, נמצא בלב שכונת נורת' ביץ' בעיר. הוא החל לבעור בשבת לפני קצת לפני 8 בערב והאש התפשטה במהרה. רק בשעה 1 לפנות בוקר השיגו הכבאים שליטה על האש.

אולם הפקח אהרון פסקין, שמייצג את שכונת נורת' ביץ' טען כי התגובה של מחלקת הכבאות הייתה איטית וקרא לפתוח בחקירת המקרה. באקסטר דחה את הביקורת וטען שהכבאים נענו לקריאה בתוך 2 דקות והגיעו לזירה 6 דקות מזמן פריצת השריפה. 

בבניין עצמו לא מתגוררים דיירים אולם ישנם מספר עסקים שפועלים בקומת הקרקע. חואן וגרטה, זוג מאוקלנד, שהו באותו זמן באחד העסקים שפועלים בבניין. לטענתם, אחד הברמנים קפץ לפתע על אחד השולחנות וצעק לכולם לצאת מהמקום. "הלהבות הגיעו עד ל-20 רגל באוויר כשעזבנו" אמר חואן, "זה היה נראה כמו הרגע שבו האש פרצה". 

ע"פ באקסטר, נזק כבד נגרם לכל העסקים בבניין.

YOU MIGHT ALSO LIKE