וולמארט מרחיבה את שירות המשלוחים של מוצרים טריים לכל סניפי החברה
רשת השיווק הקימעונאי וולמארט מרחיבה את שירות המשלוחים כדי להילחם באמזון, שרכשה את Whole Foods Market. הצרכנים יוכלו ליהנות ממשלוח של מוצרים טריים עד פתח הבית בתוך יום, בהזמנה באתר או באפליקציה

כבר לא צריך לקפוץ למכולת: לקוחות וולמארט, החיים בערים הגדולות ברחבי המדינה, יוכלו לקבל את המצרכים הטריים שלהם עד הדלת. השירות הזה יחל עד סוף השנה עם הרחבת השירות של החברה בניסיון להשיג יתרון בקרב המתמשך מול ענקית הקניות ברשת אמזון. 



השירות, שקיים כבר בשישה שווקים ברחבי ארצות הברית - בפיניקס, בדאלאס, באורלנדו, בטמפה, בדנבר ובסן חוזה - יורחב ליותר ממאה אזורים, ויותר מ-40% ממשקי הבית יוכלו להינות מהשירות החדש ולקבל את המצרכים הבסיסיים שלהם עד הבית, כך פורסם בהודעת החברה. "נוכל לבצע משלוחים של מצרכים טריים עד לפתח ביתם של מיליוני אמריקנים", אמר טום ווארד, סמנכ"ל מבצעים דיגיטליים בוולמארט ארצות הברית. החברה תפרסם את יעדי ההרחבה של השירות כבר בשבועות הקרובים, ורבים יוכלו כבר אז ליהנות מהשירות. 

הלקוחות יוכלו לרכוש את המצרכים בקטגורית מצרכים באתר של וולמארט, או באמצעות אפליקציה ייעודית. עם זאת, לקניות יהיה סף מינימום של 30 דולר, ועלות המשלוח תעמוד על כעשרה דולרים. בחברה מציינים כי השירות יהיה מהיר: לקוח שיזין את הזמנתו באתר ב-1 בצהריים, יוכל לקבל את המצרכים הטריים, את פירות הים ומוצרים נוספים כבר תוך שלוש או ארבע שעות. שוק המצרכים הטריים הפך לשדה קרב של ממש בין רשתות השיווק הקמעונאיות לבין ענקית הסחר ברשת אמזון, שנכנסה לתחום בשנה שעברה עם רכישת רשת Whole Foods Market בסכום של 13.7 מיליארד דולר. 

בתגובה, מנצלת וולמארט את הפריסה הרחבה שלה ומציעה לצרכנים את האפשרות לאסוף מצרכים שהוזמנו בכל אחד מ-1,200 הסניפים, והמספר הזה יעלה בעוד אלף סניפים עד סוף השנה. כבר כיום, כ-90% מתושבי ארצות הברית נמצאים במרחק של לא יותר מעשרה מייל מסניף של החברה. 

השירות החדש יעסיק כ-800 חנויות ויותר מ-18,000 עובדים, תוך שהם נעזרים באובר כדי להעביר את המצרכים לביתם של הצרכנים. כבר בחודש שעבר חבר סאמ'ס קלאב, זרוע המחסנים של וולמארט, לשירות המשלוחים אינסטקארט כדי לאפשר משלוח תוך יום של מוצרים טריים כגון ירקות, בשר ועוד באוסטין, סנט לואיס ודאלאס-פורט וורת'.

בינתיים, המתחרה קוסטקו השיקה באוקטובר האחרון שתי אפשרויות חדשות למשלוחים, תוך שהיא מציעה משלוח תוך יומיים ל-500 מוצרי קשות שאינם מתקלקלים מהר ושירות משלוח באותו יום ל-1,700 מוצרים ובהם גם מוצרים טריים. ביום שלישי, מועדון הלקוחות BJ'S הודיע כי הוא יציע משלוח באותו יום של בשר ומוצרים שונים כגון חיתולים בכל 215 החנויות שלו, בשירות שיחל מסוף החודש. כעת השירות ניתן ביותר מ-70 סניפים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE