סטארבאקס משיקה את סדרת המשקאות לרגל הוולנטייז דיי
חג האהבה, מסתמן לחובבי הרשת הירוקה סטארבאקס, כהתאהבות מחודשת ברשת שממשיכה לספק לנו מוצרים חדשים וזוהרים בכל וולנטייז דיי. סטארבאקס מציינת את חג האהבה השנה בסימן פירות ויש לה כמה מוצרים שיפתיעו, ויגרו לכם את בלוטות הטעם.

לכל מעריצי טעם הצ'רי גרסייה של גלידת הבן אנד ג'ריס, יש חדשות מצוינות.

לאחר שבשנה החולפת משקאות הוולנטייז  של סטארבאקס היו מבוססים בעיקר על שוקולד, ומשקאות כמו קפה הפוך שוקולד מולטן, פרפוצ'ינו, ושוקו חם הוגשו לזמן מוגבל, השנה הרשת הירוקה מעניקה לגרסת המשקאות החגיגית טוויסט פירותי. יחד עם זאת לנאמני השוקולד אין מה לדאוג כי גם הוא מעורב בחגיגה, ועוד איך.


משקה דובדבן השוקולד יהיה זמין לשבוע אחד בלבד בין התאריכים השביעי ל-14 בפברואר. הוא עשוי מאספרסו חם, רוטב מוקה ורוטב דובדבנים עליו נבזקת קצפת וסוכר וקקאו. כמיטב המסורת המשקה יכול להיות מוגש גרוס וקר, חם או מעורבב.

גם מאפיית סטארבאקס תזכה במהדורה מוגבלת של עוגיות מסקרנות וצבעוניות. בתחילת המופע יעלו לבבות מעוטרים בקונפטי עם עוגות שוקולד בציפוי חלב, ואחריהם יככבו עוגיות סוכר המצופות בצבע בוהק ורוד או לבן וסוכרים מכל הצבעים. שני הקינוחים זמינים כעת בכל המדינה, למקרה שאתם לא מתאפקים להפגין את אהבתכם.


אם אתם מייחלים לעצמכם את שובם של משקאות השוקולד מולטן, אז סטארבאקס דאגה לכך. המשקה של שנה שעברה חוזר בגרסת GO TO. משקאות השוקו המפורסמים זמינים כעת במרכולים בכל רחבי המדינה ותוכלו לגרגר אותם בגרונכם עבור 2.79 דולר בלבד. קפה המולטן עשוי מאספרסו וחלב.

בשל העובדה כי דגל הסטארבאקס מונף השנה על רקע המתוקים, הוסיפה הרשת לאחרונה מנה עממית ומקורית לתפריטה שתגרום ל"לבבות הדרומיים" להתמלא. נקניקיית העוף והבייקון החדשה נשמעת כזרה לרשת הקפה הפנסית, אולם היא אכן מוגשת כעת בלחם תירס עם רוטב שומני בסגנון קאנטרי ורוטב צ'יפוטלה ודבש.
זה בסדר אם התחלתם לרייר כי גם אנחנו.

YOU MIGHT ALSO LIKE