לאחר עיכוב של ארבע שנים: דויד בקהאם משיק קבוצת כדורגל במיאמי.
מסתמן כי הוסרו כל המכשולים וביום שני, לאחר ההכרזה הרישמית ייצא לדרך הפרויקט של כוכב העבר האנגלי

למרות שבקהאם ושותפיו,  כבר שריינו לעצמם קרקע לבניית איצטדיון כדורגל ב Overtown, והליגה העניקה אישור טנטטיבי של התוכנית, עסקה רשמית לא נסגרה נכון לסוף שנת 2017. כעת נראה שהקבוצה של בקהאם והליגה השלימו את הפרטים הנחוצים על מנת להכריז על צירוף הקבוצה החדשה, והם נערכים לאירוע ציבורי גדול ביום שני כדי לברך את הקבוצה החדשה. ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, קרלוס גימנז, שניהל משא ומתן עבור קבוצת בקהאם לרכישת  הקרקע באוברטאון, מתכנן להשתתף באירוע ביום שני, לפי הדובר מיכאל הרננדז. נציגי בקהאם סירבו להגיב, אבל לפי מקורבים, מסתמנת הכרזה שתכלול אירוע ציבורי גדול עם בקהאם ושותפיו.



בקהאם ניסה בעבר לבצע את עסקת האיצטדיון בפורט מיאמי אשר בבעלות המחוז, אך בכירי תעשיית השיט חסמו את הנסיון הזה, מה שהוביל להצעות כושלות עבור רכישת איצטדיונים במיאמי waterfront ואיצטדיון ליד פארק מרלינס בהוואנה הקטנה. אתר האוברטאון יושב במרחק של כמה רחובות מהנהר של מיאמי, שם רחוב צפון מערב השישי פוגש בשדרה השישית. האצטדיון בן ה 25,000 מושבים ימומן באופן פרטי.

ברוס מטסון, בעל קרקעות עשיר ליד אתר האצטדיון, תובע לבטל את העסקה המחוזית משום שנעשתה ללא מכרז, ושכנים אחרים מתארגנים כדי לחסום את אישורי הבנייה הנדרשים על ידי העיר מיאמי כדי לבנות את האיצטדיון השווה 200 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE