בעקבות הטבח בלאס וגאס: שינויים באמצעי אבטחת המלונות ברחבי המדינה
בתגובה לטבח הרצחני בלאס וגאס שהתרחש באוקטובר, אמצעי אבטחה הדוקים יותר יאפשרו במלונות מסוימים לצוות המלון להיכנס לחדרי האורחים כמעט מכל סיבה שהיא.


ארבעה אתרי נופש של דיסניוורלד באורלנדו, פלורידה, כבר שינו את מדיניות החדרים.  שלטי "נא לא להפריע" במלון הספא 'גרנד פלורידיאן', כעת מתריעים בפני האורחים לא לצפות לפרטיות מוחלטת. למעשה, הכיתוב המודפס אומר כי כעת צוות המלון יכול להיכנס לחדרים "מסיבות אבטחה, בטיחות, תחזוקה או כל סיבה אחרת".



כמה ממלונות דיסני הקרובים לממלכה הקסומה, החלו להשתמש בשלטים החדשים בחודש שעבר: ה'גרנד פלורידיאן', כפר הנופש 'פולינזיאן', מגדל 'ביי לייק' ומלון 'קונטמפוררי'.  נראה כי מבקרי דיסניוורלד מקבלים בברכה את האבטחה ההדוקה יותר, גם אם זה אומר אובדן הפרטיות. "אני אקבל אותם פנימה בברכה", אמרה אורחת המלון, רוזה קרספו. "ככל שבטוח יותר, כך טוב יותר". אורחת נוספת אמרה, "אני חושבת שיש כאן חדירה לפרטיות, אך אני מבינה". דיסני שוקלת כעת להרחיב את המדיניות החדשה אל שאר בתי המלון שלה. 

רשתות בנוספות ערכו גם הן שינויים דומים. בחודש שעבר רשת הילטון הורתה לעובדיה להזעיק את ההנהלה או האבטחה בכל עת שהם רואים שלט "נא לא להפריע" המופיע למשך יותר מ-24 שעות.  באוקטובר, 'בויד גיימינג', שבבעלותה 12 נכסים בלאס ווגאס, החלה לבצע בידוקי בטיחות ורווחה בחדרים שבהם הופיע השלט "נא לא להפריע" במשך למעלה משני ימים ברציפות.  גם הרשתות 'מאריוט' ו'היאט' משנות את מדיניותן. 


חדר מלון ה"מנדלי ביי" בו בוצע הטבח באוקטובר בשנה שעברה

"זה בהחלט תורם. זה מרתיע", אמר ג'פרי מולר, נשיא ומנכ"ל קבוצת מולר הבינלאומית וסוכן FBI לשעבר. הוא ייעץ למלונות בלאס ווגאס איך לייעל את האבטחה אחרי מתקפת הירי הקטלנית ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, ובה היורה, סטפן פאדוק רצח 58 בני אדם ופצע יותר מ500 בפסטיבל מוזיקת קאונטרי באוקטובר. פאדוק טווח בקורבנותיו מהקומה ה-32 של מלון 'מנדלאיי ביי'. הוא הניח שלט "נא לא להפריע" בדלת הסוויטה כאשר ערם את מצבור כלי הנשק שלו. "ככל שאתה מאפשר לזה לקרות, מבלי שתהיה לך היכולת לבדוק את החדר, זה מאפשר לאויב לתכנן התקפה רחבה יותר", אמר מולר.  

בעלי מלון 'מנדלאיי ביי', רשת MGM, אמרה  כי מדיניות בדיקות הרווחה בחדרים כבר מיושמת אצלם, כאשר ההנחיה היא לבדוק חדרים בעלי שלט "נא לא להפריע" התלוי במשך למעלה מיומיים רצופים. "בכל יום במלון היו אינטראקציות רבות עם סטפן פאדוק, כולל הזמנת שירות חדרים ושיחת טלפון עם מחלקת משק הבית ב 1 באוקטובר, שכולן היו טבעיות לחלוטין", אמרה החברה. מולר אומר כי נהלי האבטחה החדשים בבתי המלון משתכללים, וכוללים סורקי כבודה, שבשונה מאלו בשדות התעופה הנדרשים לפתיחת המזוודה, אלו עושים שימוש בטכנולוגיה חדשנית המאתרת את תכולת התיק אפילו ללא ידיעתו של האורח.   




YOU MIGHT ALSO LIKE