10 המקומות החדשים והמבטיחים ביותר לקיום פגישות עסקים ואירועים בלוס אנג'לס
מחפשים את המקום הראוי לאירוע הבא שלכם? להלן רשימה של המסעדות, אתרי האירועים, בתי המלון, מרכזי כנסים וחדרי מסיבות, האמורים להיפתח בעיר, במהלך השנה


מקומות בידור חדשים או מחודשים אלה, יכולים לארח קבוצות קטנות, או גדולות, פרטיות או כאלה של חברה או ארגון, ועידות, פגישות, חתונות, ארוחות עסקים, פעילויות גיבוש קבוצתי, מסיבות קוקטייל ועוד.


NoMad Los Angeles הוא מלון שמצפים לפתיחתו בינואר כבר מזה זמן. המקום ממוקם בבנין Giannini Place בעיר התחתית ויש בו 241 חדרים. הוא תוכנן על ידי ז'אק גארסיה. יש בו את המסעדה הראשונה בחוף המערבי של  השף דניאל האם והמסעדן וויל גידארה, הצמד שמאחורי המסעדה עם השם הזהה בניו יורק וכן מסעדת Eleven Madison Parkבמתחם 10,000 רגל מרובעים של חלל לאירועים, כולל גג פתוח על שטח של 5,178 רגל מרובעים, עם מקום ל-450 איש וכן מסעדה בקומת ביניים של 2,375 רגל מרובעים ל-100 סועדים בישיבה, או 275 איש באירוע בעמידה. כן יש במקום אולם אירוח מיוחד ל-30 איש, שתי מסעדות פרטיות, בר קפה ועוד. 


NOMAD

  • המלון הראשון של Autograph Collection בלוס אנג'לס יפתח ב-21 בפברואר. שטחו 26 אקר, במתחם שהיה בעבר Marriott Manhattan Beach. ה- Marriott Manhattan Beach כןלל 392 חדרים, שטחי אירועים בפנים ובחוץ בשטח של 35,000 רגל מרובעים, 18 חדרי פגישות, אולם נשפים ושלושה מרחבים לחתונות, או אירועי חברות וארגונים. בנוסף, יש במקום מסעדה, שבמטבח מנצח עליה השף אוקטביו סאבאדו, מרכז לטיפוח הגוף ומגרש גולף של 9 חורים.