לאס וגאס- ירידה במחירי המלונות בתקופת החגים לעומת השנים הקודמות
בניגוד לעבר, נרשמה ירידה בכמות המבקרים בעיר והדבר הביא לירידה במחירי המלונות שבעבר הגיעו לעלות של מעל אלף דולר לילה כאשר הפעם גם 200-300 דולר הספיקו על מנת להעביר את חגיגות השנה החדשה, במלון מכובד. יתכן שאירוע הירי במנדלי ביי "תרם" למגמה השלילית.


חגיגות השנה החדשה בלאס וגאס

שנת 2018 כבר הגיעה וכעת במבט לאחור, ניתן להבחין בירידת מחירים משמעותית בתקופת חגי דצמבר לעומת שנים עברו. הקהל התאסף אך לא בכמות העוצמה אליה הורגלנו. חדרים רבים נותרו ריקים למרות המחירים הנמוכים לעונה. החוגגים התקבצו הנה מכל קצוות תבל נטועי תקוות ללילה בל יישכח בלאס ווגאס. רבים מהם, כמו שיין וסקוט גרובר, הגיעו מאורלנדו לאחר תכנון של חודשים. "זו הייתה עסקה טובה, בהחלט. עשינו הזמנה במרץ האחרון דרך אתר אקספידיה, אז כן, עסקה טובה לגמרי."  אחרים חיכו עד עונת החגים בכדי להתחיל לתכנן. ווילי בולדן הגיע מניו אורלינס. "ביצענו הזמנה 3 שבועות מראש", אמר. אריקה סטורי וקתי אורטיז הזמינו ביום חמישי, ה-28 בדצמבר. 

המשותף לכולם הוא שכולם עשו עסקה טובה. אורטיז אמרה ששילמה $485 עבור 3 לילות ב"סטריפ". "אני חושב ששילמנו $230 פחות או יותר." אמרו הגרוברים. לפני כמה שנים היה מדובר במחיר דמיוני. 

לשם השוואה, בשנים 2011-2012 בהן מלונות רבים היו מצויים בתפוסה מלאה , עלות חדר פנוי באותה תקופה האמירה עד לעלות של 1,500 דולר ללילה.

השנה, אתר Hotels.com עדיין הציג חדרים פנויים נכון ליום שישי ה-29 בדצמבר. מלון "ווסטגייט" הציג מחיר נמוך משמעותית של $160 ללילה לחדר ובמלון "מנדליי באיי" מחיר חדר עמד על $212.   

אמנת לאס ווגאס ורשות המבקרים העריכו כי 330,000 איש ביקרו בלאס ווגאס בערב השנה החדשה, מספר הנמוך במעט מהכמות בשנה שעברה. בנוסף,  כ 700 חדרים נוספים לא היו זמינים למבקרים, עקב שיפוצים בחלק מהמלונות. 

העובדים באתרי התיירות סיפרו כי הרגישו בהבדל. לדברי גילברט גלרזה, נהג ריקשה "התנועה די  איטית מהרגיל אבל אני בטוח שהיא תגבר בשנה הבאה." נראה כי תחזית אופטימית זו משותפת לרבים. 


נהג ריקשה בלאס וגאס. העובדים בעיר שומרים על אופטימיות


אירוע הירי הטרגי שאירע לפני כשלושה חודשים,  במלון ה"מנדלי ביי" וגבה 58 קורבנות, העלה חששות אצל חלק מהמבקרים ואולי היווה גורם לירידה בכמות התפוסה במלונות. שיקול מסוג עבר גם במוחה של מירה אלדר. "די חששתי להגיע לכאן, אבל להפתעתי אני מרגיש את האנרגיות באוויר. זה לא השתנה." כוחות המשטרה בעיר שהתפרסו באופן מוגבר הוסיפו מן הסתם, לתחושות הביטחון ובמבחן התוצאה, חגיגות השנה החדשה עברו בצורה שקטה.


אירוע הירי הטרגי באוקטובר האחרון עדיין חקוק בזיכרון המבקרים ויתכן כי הביא לירידה במספרם

YOU MIGHT ALSO LIKE