
את הדברים כתבה ספירס לצד סרטון שהעלתה לאינסטגרם, שבו היא נראית רוקדת בשמלה צהובה ומחזיקה גיטרה קטנה שרכשה במהלך ביקור במקסיקו. בפוסט האישי שלה שילבה מחשבות על מוזיקה, רגשות ומשפחה, ובין היתר חשפה את התקווה שמלווה אותה לאחרונה.
"זה יום אמוציונלי עבורי. גיטרות מזכירות לי תינוקות, מיתרים כל כך עדינים. אומרים שמוזיקה היא השפה של המלאכים. קניתי את הגיטרה הזאת במקסיקו בתקווה שיום אחד אוכל להביא עוד תינוק", כתבה ספירס.

בריטני ספירס
ספירס היא אמא לשני בנים מנישואיה לשעבר לקווין פדרליין - שון פרסטון בן ה-20 וג'יידן ג'יימס בן ה-19. בשנים האחרונות ידעה מערכת היחסים ביניהם עליות ומורדות, אך נראה כי בתקופה האחרונה חל שיפור משמעותי בקשר המשפחתי.
בחודש אפריל סיפר מקור כי הזמרת "מרגישה טוב מאוד" לאחר תקופה קצרה במרכז גמילה שאליו נכנסה מרצונה בעקבות מעצר בגין נהיגה תחת השפעה בחודש מרץ. "היא בריאה, מאושרת ומרגישה חיובית מאוד ונרגשת לפתוח דף חדש. הגמילה הייתה עבורה הזדמנות להתייצב מחדש", סיפר המקור.
לפי דיווח של ה'דיילי מייל', שני בניה של ספירס מילאו תפקיד משמעותי בהחלטתה לפנות לטיפול. מקור ששוחח עם העיתון טען כי השניים החליטו להתערב והבהירו לאמא שלהם שעליה לקבל עזרה אם היא רוצה לשמור על מערכת היחסים איתם. "הם היחידים שהיא באמת מקשיבה להם. הם היו אוהבים ואכפתיים, אבל גם מאוד נחושים", סיפר המקור.