אמזון מציעה הנחה בתדלוק הרכב לחברי 'פריים'
חברי אמזון פריים יוכלו להנות מ-10 סנט הנחה לכל גלון דלק בכ-7,000 תחנות ברחבי ארצות הברית של BP, Amoco ו-ampm

חברי אמזון פריים זוכים כעת להטבה שתעזור להם לחסוך כסף בעת תדלוק כלי הרכב שלהם

ענקית המסחר האלקטרוני אמזון השיקה ביום רביעי הטבת חיסכון בדלק לחברי Prime שלה, אשר תוריד 10 סנט מכל גלון דלק שירכשו בכ-7,000 תחנות דלק ברחבי ארה"ב.

אלפי תחנות הדלק הזכאיות בהן חברי פריים יכולים לנצל את ההטבה החדשה הן כולן תחנות BP, Amoco ו-ampm, כך הודיעה החברה.

ההטבה דורשת מחברי פריים להחזיק בחשבון Earnify ולקשר אותו לחשבון האמזון שלהם, על פי אמזון.

10 סנט הנחה לחברי אמזון פריים | צילום: Getty Images

אמזון ו-Earnify "מציעות כל אחת 5 סנט לגלון כדי להגיע לחיסכון כולל של 10 סנט לגלון עבור חברי פריים, כולל כל סוגי הדלק ללא מינימום או מקסימום של גלונים נדרשים", כך נכתב באתר ענקית המסחר האלקטרוני.

השימוש בהנחה בתחנות הדלק הזכאיות יתבצע על ידי חברי פריים באמצעות "הזנת מספר הטלפון שלהם או אמצעי התשלום המקושר", על פי אמזון. האפשרות השנייה היא דרך אפליקציית Earnify.

"אנחנו מחפשים באופן מתמיד להוסיף ערך לחברי Prime, ואולי ההטבה הרחבה והפופולרית ביותר שיכולנו להציע היא חיסכון בדלק - אנחנו נרגשים להעניק זאת לחברי פריים", אמר ג'מיל גאני, סגן נשיאAmazon Prime, בהצהרה.

ההטבה החדשה של אמזון מגיעה בזמן שהטבת חיסכון בדלק הייתה זמינה כבר זמן רב למנויי החברות בתשלום של המתחרה וולמארט.

Earnify הושקה על ידי BP מוקדם יותר בחודש. החברה אמרה באותה עת כי היא "שואפת לספק חוויה חלקה, משולבת ומתגמלת למשתמשים, הן בתדלוק והן בחנות" עם אפליקציית התגמולים.

ברחבי ארה"ב, גלון דלק רגיל עלה בממוצע 3.155 דולר נכון לשעות אחר הצהריים המאוחרות של יום רביעי, על פי AAA. מחיר זה מייצג ירידה של מעל 1.6% בהשוואה לחודש שעבר וירידה של 11.1% בהשוואה לשנה שעברה. ביוני 2022, ארה"ב ראתה מחיר שיא ממוצע של 5.016 דולר לגלון דלק רגיל.

YOU MIGHT ALSO LIKE