קמלה האריס ממשיכה לשקר לגבי מצבו הקוגניטיבי של הנשיא ביידן
המועמדת הדמוקרטית נשאלה האם היא "כנה עם העם האמריקאי" לגבי ההתדרדרות הקוגניטיבית של הנשיא - ובתגובה היא התעקשה שהיא מעולם לא ראתה כל בעיה איתו

סגנית הנשיא קמלה האריס נלחצה בשאלה האם הייתה כנה עם העם האמריקאי לגבי ההידרדרות המנטלית של הנשיא ביידן, בראיון עם הלי ג'קסון מרשת NBC News.

במהלך הראיון ביום שלישי, ג'קסון ציינה כיצד האריס הייתה מגינה נחרצת של ביידן בכל פעם שעמדה בפני שאלות מהתקשורת בנוגע לגילו. היא תמכה בו כשהם ביקשו להיבחר מחדש כמועמדים הדמוקרטים לפני הופעתו הכושלת בעימות הנשיאותי ב-CNN שהובילה לפרישתו מהמרוץ.

האריס וביידן | צילום: Getty Images

"האם את יכולה לומר שהיית כנה עם העם האמריקאי לגבי מה שראית ברגעים האלה עם הנשיא ביידן, כשהיית איתו שוב ושוב באותה תקופה?".

"כמובן", השיבה האריס. "ג'ו ביידן הוא אדם מאוד מנוסה, מוכשר ומסוגל בכל דרך שמישהו היה רוצה מנשיא".

"מעולם לא ראית משהו כמו מה שקרה בליל העימות מאחורי הקלעים איתו?", ג'קסון המשיכה ולחצה.

"זה היה עימות גרוע. לאנשים יש עימותים גרועים", השיבה האריס.

"אבל זו הסיבה שאת כאן והוא לא רץ בראש הרשימה", אמרה ג'קסון.

"ובכן, תצטרכי לשאול אותו אם זו הסיבה היחידה", השיבה האריס.

"מה את חושבת?", שאלה אז ג'קסון.

"אני רצה לנשיאות ארצות הברית. ג'ו ביידן לא", אמרה האריס. "והנשיאות שלי תעסוק בהבאת דור חדש של מנהיגות לאמריקה שמתמקד בעבודה שאנחנו צריכים לעשות כדי להשקיע בשאיפות והתקוות של העם האמריקאי".

מגישת NBC הבהירה לסגנית הנשיא שזו "שאלה של שיקול דעת".

"לכן אני שואלת. האם העם האמריקאי יכול לסמוך עלייך ברגעים האלה, גם כשזה אולי לא נוח... להיות ישרה עם האמריקאים בצורה הזו? לכן אני שואלת", אמרה ג'קסון. "ונשמע שמה שאת אומרת הוא שמעולם לא ראית משהו כזה מהנשיא ביידן".

"עבדתי עם ג'ו ביידן, בין אם זה שעות על גבי שעות במהלך ארבע השנים האלה, בין אם בחדר המצב או במשרד הסגלגל... אני מדברת לא רק בכנות, אלא מתוך חוויה אישית של צפייה בו עושה את העבודה הזו. אין לי היסוס לומר זאת. לא, כמובן שלא", אמרה האריס.

האריס נשאלה לאחרונה על ההתדרדרות המנטלית של ביידן, זאת במהלך ראיון עם ברט בייר מ'פוקס ניוז', שם סגנית הנשיא נתנתה תשובה דומה על כך שצפתה בביידן עובד "מהמשרד הסגלגל ועד חדר המצב".

"נפגשת איתו לפחות פעם בשבוע במשך שלוש וחצי שנים. לא היו לך חששות?", לחץ בייר.

"אני חושבת שלעם האמריקאי יש חשש מדונלד טראמפ", השיבה האריס. "זו הסיבה שהאנשים שמכירים אותו הכי טוב, כולל מנהיגי קהילת הביטחון הלאומי שלנו, כולם דיברו בגלוי, אפילו אנשים שעבדו עבורו במשרד הסגלגל, עבדו איתו בחדר המצב ואמרו שהוא לא מתאים ומסוכן ולעולם לא צריך להיות נשיא ארצות הברית שוב, כולל סגן הנשיא שלו לשעבר, וזו הסיבה שהתפקיד היה פנוי עבורו לבחור מועמד אחר לסגן נשיא. אז זו עובדה. זו עובדה".

YOU MIGHT ALSO LIKE