ילדה בת 11 היא הניצולה היחידה מטבח המוני בפרבר היוקרתי של סיאטל; נער חשוד ברצח
המשטרה מצאה את גופותיהם חסרות החיים של שני מבוגרים ושלושה מתבגרים צעירים מרוססות בכדורים בתוך בקתת המשפחה בפול סיטי

ילדה בת 11 היא ככל הנראה הניצולה היחידה מרצח המוני שהתרחש ביום שני בבית מפואר במדינת וושינגטון, שם נמצאו חמישה בני משפחה - כולל שלושה ילדים צעירים - שנורו למוות, כך על פי דיווחים מקומיים.

נער בן 15 נעצר לאחר שהמשטרה מצאה את גופותיהם חסרות החיים של שני מבוגרים ושלושה מתבגרים צעירים מרוססות בכדורים בתוך בקתת המשפחה בשווי 2 מיליון דולר בפול סיטי סביב השעה 5 בבוקר. קורבן שישי, הילדה בת ה-11, נורתה פעמיים במהלך הטבח המזעזע.

 

התובעים ביקשו ביום שלישי מבית המשפט להאשים את הנער - שזהותו לא נחשפה - בחמישה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה וסעיף אחד של ניסיון רצח מדרגה ראשונה

 

התובעים ביקשו ביום שלישי מבית המשפט להאשים את הנער - שזהותו לא נחשפה - בחמישה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה וסעיף אחד של ניסיון רצח מדרגה ראשונה, כך על פי משרד התובע המחוזי של מחוז קינג.

השופט ג'ו קמפניה הורה על המשך החזקתו של החשוד במעצר במתקן לנוער עד להגשת כתב אישום רשמי, וכינה את ההאשמות "חמורות ביותר". השופט גם אסר על כל קשר עם בת המשפחה היחידה ששרדה את ההתקפה, הילדה בת ה-11.

עורכת הדין איימי פרקר, המייצגת את הנער שוויתר על זכותו להופיע בדיון הראשון בבית המשפט העליון של מחוז קינג, תיארה את מרשה כ"נער צעיר שנהנה מרכיבה על אופני הרים ודיג". היא גם הדגישה כי אין לו עבר פלילי.

הרשויות טרם חשפו את זהות הקורבנות וגילם, אם כי על פי שכנים, הקורבנות הצעירים היו ככל הנראה מתבגרים, כשהמבוגר ביניהם היה כבן 15.

 

 

שוטרים הגיעו לבית ברחוב לייק אליס - נכס מפואר על שפת המים - קצת לפני השעה 5 בבוקר ביום שני, לאחר שקיבלו מספר שיחות למוקד 911 על "הפרעה עם ירי". חלק מהשיחות הגיעו מקורבנות שהיו בתוך הבית והסתתרו בחדר האמבטיה.

השוטרים עצרו מיד את הנער בתוך הבית, והילדה ששרדה הועברה למרכז הרפואי הרבורוויו בסיאטל לאחר שקיבלה עזרה רפואית משכן בעקבות הירי.

התובעים צפויים להגיש כתב אישום רשמי ביום חמישי, והקראת כתב האישום תתקיים ביום שישי.

YOU MIGHT ALSO LIKE