שופט מורה לג'וליאני להחרים נכסים בשווי מיליונים לטובת עובדות הבחירות שהוציא את דיבתן
עורך דינו האישי לשעבר של הנשיא לשעבר דונלד ג'. טראמפ קיבל שבעה ימים למסור את דירתו במנהטן, מכונית מרצדס-בנץ וינטג' ונכסים נוספים

שופט פדרלי הורה ביום שלישי לרודולף ג'וליאני, עורך דינו האישי לשעבר של הנשיא טראמפ, להעביר את מרבית נכסיו והמזומנים שברשותו לנאמנות שתנוהל על ידי שתי עובדות בחירות מג'ורג'יה שהוציא את דיבתן לאחר הבחירות האחרונות לנשיאות.

ג'וליאני, בן 80, קיבל שבעה ימים להעביר את נכסיו, הכוללים את דירתו בניו יורק ומכונית מרצדס-בנץ וינטג' שהייתה בבעלות השחקנית לורן בקול. השופט גם הורה לו למסור פריטי ריהוט מסוימים, טלוויזיה, מזכרות ספורט, תכשיטים ו-26 שעונים, כולל שעון שלדברי ג'וליאני קיבל מסבו.

 

רודולף ו. ג'וליאני בוועידה הרפובליקנית הלאומית ביולי. לאחר בחירות 2020, הוא הפיץ טענות שקריות שלפיהן שתי עובדות בחירות בג'ורג'יה, רובי פרימן ושיי מוס, ניסו לגנוב את הבחירות מדונלד טראמפ

 

רובי פרימן ובתה שיי מוס מחכות כבר כמעט שנה לקבל פיצוי על הנזק שנגרם למוניטין שלהן על ידי ג'וליאני, שהיה פעם ראש עיריית ניו יורק. חבר מושבעים פדרלי פסק שג'וליאני חייב להן יותר מ-148 מיליון דולר. השופט לימן גם קבע שפרימן ומוס יכולות לתבוע את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על 2 מיליון דולר שהוא חייב לג'וליאני בגין שכר טרחה משפטי שלא שולם.

לאחר בחירות 2020, ג'וליאני הפיץ טענות שקריות שהנשים ניסו לגנוב את הבחירות מטראמפ. ההאשמות התפשטו במהירות ברשתות החברתיות והובילו לאיומי אלימות כלפי הנשים ומשפחותיהן.

אם ג'וליאני לא יציית להוראת השופט תוך שבעה ימים, הוא עלול להיות מואשם בביזיון בית המשפט, מה שעלול להוביל לקנסות ואף למאסר. הצו מכסה נכסים בשווי של כ-6.5 מיליון דולר, לא כולל את שווי דירת הקונדו שלו בפאלם ביץ', פלורידה.

מאז בחירות 2020, ג'וליאני איבד את רישיונות עריכת הדין שלו בניו יורק ובוושינגטון הבירה. הוא גם עומד בפני משפטים פליליים באריזונה ובג'ורג'יה בקשר למאמציו להשאיר את טראמפ בשלטון. עורכי דינו של ג'וליאני טוענים כי פרימן ומוס יצטרכו להחזיר את הנכסים אם ג'וליאני יצליח לערער על פסק הדין של 148 מיליון דולר, אך אלא אם כן הערעור יביא לביטול פסק הדין או להפחתתו לפחות מ-10 מיליון דולר, לא סביר שהנשים יידרשו להחזיר דבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE