ג'רארד פיקה בראיון נדיר - תוקף את שאקירה
כוכב הכדורגל הספרדי רמז שגרושתו הקולומביאנית לא מספרת בכנות את מה שבאמת אירע בין שניהם: "האנשים שמכירים אותי יודעים מי אני - וזה נותן לי שקט נפשי"

הכדורגלן הספרדי ג'רארד פיקה האשים את שאקירה בחוסר כנות מלא לגבי הפרידה שלהם - זאת בראיון נדיר בנושא, יותר משנתיים אחרי שנפרדו.

הזמרת בת ה-47 הכריזה על הפרידה מכוכב ברצלונה לשעבר ביוני 2022, בעקבות שמועות על בגידה מצדו, זאת אחרי 11 שנים ביחד ושני ילדים משותפים.

הכוכבת הקולומביאנית מאז כינתה אותו "וולדמורט" בין עקיצות אחרות על הגרוש במוזיקה שלה.

שאקירה ופיקה | צילום: AP

כעת, פיקה בן ה-37 נמצא בזוגיות עם קלרה צ'יה מרטי בת ה-25 - ומתעקש שהוא "מאוד מאושר" גם אם שאקירה ירתה חיצים גם לכיוונה.

"בסופו של דבר, האמת או מה שקורה או מתרחש לא מסופר בדרך שבה זה היה. אני לא יכול לשלוט בזה", אמר פיקה בראיון לרשת CNN.

"הדבר הטוב ביותר הוא שבסופו של דבר אני מוקף באהוביי, משפחתי, חבריי, האנשים שבאמת מכירים אותך. הם יודעים מי אתה ומה אתה עושה, וזה נותן לי הרבה שקט נפשי".

"אני מאוד מאושר, אני נהנה מאוד ואני מרגיש בר מזל. החיים שהיו לי, היכולת לשחק בקבוצת חיי במשך יותר מעשרים שנה, ילדים נפלאים, משפחה מדהימה, חברים לכל החיים, אלה מבית הספר שעדיין יש לי".

לפיקה ושאקירה יש שני בנים משותפים, מילאן, בן 11, וסשה בן התשע.

בשנת 2022, העיתון הספרדי El Periodico דיווח שהזוג חי בנפרד במשך מספר שבועות אחרי שפיקה גורש מבית המשפחה על ידי כוכבת הפופ.

פיקה והחברה קלרה | צילום: EPA

הייתה תיאוריה ששאקירה גילתה את הבגידה לכאורה כשגילתה שצנצנת ריבת תות בביתם המשותף נאכלה בזמן שהיא הייתה בחו"ל. שאקירה הייתה לכאורה האוכלת היחידה של ריבת תות בזוגיות.

עם זאת, הזמרת הדרום אמריקאית מאז הפריכה את המיתוס הזה.

בקיץ 2023, פיקה לכאורה עבר לגור עם קלרה צ'יה, שעובדת בחברה Kosmos של פיקה - בבית שחלק עם שאקירה כשהיא עברה לראשונה לברצלונה. בינואר 2023, צץ סרטון וידאו שלכאורה מראה את חברתו החדשה של ג'רארד בבית המשפחה שלו לפני הפרידה משאקירה.

שאקירה לכאורה הייתה "מדוכאת" מהסרטון שנחשף מאוגוסט 2021, שהוקלט עשרה חודשים לפני שהודיעה על הפרידה מבן זוגה במשך 11 שנים.

קלרה, חברתו החדשה של ג'רארד, נראית ברקע של ראיון זום שהכדורגלן ערך מבית המשפחה שלו בברצלונה, בזמן ששאקירה הייתה לכאורה בחו"ל עם שני ילדיהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE