כבר קשה להכחיש: אנג'לינה ג'ולי הבריחה את הראפר לחדר המלון שלה
על פי מקורות, הכוכבת ההוליוודית בת ה-49 והראפר הבריטי אקלה בן ה-40, בילו יומיים שלמים בחדר הסוויטה של ג'ולי - מבלי לצאת החוצה

הספקולציות על רומן בין אנג'לינה ג'ולי לראפר הבריטי אקאלה ממשיכות להתחזק – על אף שהשחקנית ממשיכה להכחיש.

כוכבת הסרט 'מליפיסנט' בת ה-49 הבריחה לכאורה בשבוע שעבר את המוזיקאי בן ה-40 לסוויטה שלה במלון The Corinthia  שבלונדון, כך מסרו מקורות ל-US Sun ביום שני.

"השניים בילו את לילות רביעי וחמישי יחד בתוך המלון ולא יצאו ממנו", שיתף המקור, והסביר שאקאלה הצטרף לשחקנית שעתיים לאחר שהגיעה.

אנג'לינה ג'ולי ואקאלה 

"אקאלה הוברח מהמלון באחת המכוניות של אנג'לינה ביום שישי - כמה שעות לפני הבכורה של סרטה החדש במכון הקולנוע הבריטי", הוסיף המקור, בהתייחסו לסרטה הקרוב של ג'ולי, 'מריה', שהוקרן בפסטיבל הסרטים של לונדון.

"הם משתמשים במכוניות נפרדות וכניסות סודיות כדי לשמור על מערכת היחסים שלהם בסוד, אבל זה רציני", המשיך המקור.

השחקנית ההוליוודית ואקאלה נכחו שניהם בפסטיבל הסרטים, אם כי צולמו מגיעים בנפרד. לאחר הבכורה, הם יצאו לארוחת ערב רומנטית במועדון האקסקלוסיבי סוהו האוס.

השמועות בדבר יחסים רומנטיים בין כוכבת 'נערה בהפרעה' לאקאלה, החלו עוד במאי 2024, כאשר האחרון השתתף בפסטיבל הספרות בג'מייקה, לצד ג'ולי ובנותיה זהרה בת ה-19 ושילה בת ה-18.  

הזמר ליווה לאחרונה את כוכבת 'מר וגברת סמית'' למסיבה בחלל האמנות Atelier Jolie שלה בניו יורק ב-28 בספטמבר. באותו שבוע, אקאלה גם הצטרף לבכורה של 'מריה' בפסטיבל הסרטים של ניו יורק שנערך באולם טאלי של מרכז לינקולן אליס.

בעוד ש-InTouch דיווח שהשניים נפגשים לפחות שנה, מקור אמר באוגוסט למגזין 'פיפל' שהשניים לא יוצאים. הוא הסביר שהם חברים טובים "עם אותה תשוקה כשמדובר בנושאים חברתיים והומניטריים".

YOU MIGHT ALSO LIKE