דיווחים: הארווי ויינשטיין אובחן עם לוקמיה
המפיק ההוליוודי בן ה-72, שנמצא במאסר ומחכה למשפט נוסף בגין עבירות מין, אובחן עם מחלת הסרטן - אם כי לא ידוע באיזה שלב

המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין בן ה-72, שממתין למשפט שני בגין עבירות מין, אובחן בחודש האחרון עם מחלת הסרטן. כך מסרו מקורות ל'ניו יורק פוסט'.  

לא ברור באיזה שלב נמצא הסרטן שלו, או כיצד המחלה תשפיע על ההליכים המשפטיים נגדו.

הארווי ויינשטיין | צילום: Getty Images

נציג של המפיק לשעבר הכחיש תחילה את האבחנה כש'הפוסט' פנה אליו ביום שני בערב, לפני שגינה את ה"ספקולציות" סביב מצב בריאותו.

"קרייג רותפלד, נציגו המורשה של מר ויינשטיין לענייני בריאות במדינת ניו יורק, מביע צער עמוק על הספקולציות סביב מצבו הרפואי של מר ויינשטיין", אמר הנציג בהצהרה. "זה מטריד ובלתי מקובל שענייני בריאות פרטיים וחסויים כאלה הפכו לנושא לשיח ציבורי. מתוך כבוד לפרטיותו של מר ויינשטיין, לא נוסיף תגובה נוספת".

לפי דיווח ברשת החדשות NBC, סוג הסרטן הוא ככל הנראה לוקמיה מיאלואידית כרונית. על פי מקורות, ויינשטיין מקבל טיפול בכלא ריקרס.

מי שהיה בעבר אחד המפיקים המובילים בתעשיית הסרטים, ויינשטיין נפל מגדולתו כשתנועת ה-#MeToo צברה תאוצה סביבו ועשרות נשים יצאו קדימה והאשימו אותו בתקיפה מינית. מספר שחקניות טענו שהוא נקם בנשים שדחו את חיזוריו, לעתים קרובות תוך חבלה בקריירה שלהן.

ויינשטיין הורשע ב-2020 במעשה פלילי מיני מדרגה ראשונה ואונס מדרגה שלישית. הוא נידון ל-23 שנות מאסר, אך הרשעתו בוטלה בערעור באפריל.

הוא נשאר בכלא בזמן שהוא מערער על הרשעה נפרדת משנת 2022 בגין שלוש האשמות של תקיפה מינית. הוא נידון ל-16 שנות מאסר במקרה זה.

ויינשטיין, שעבר ניתוח לב חירום בספטמבר, עומד בפני משפט חוזר על תיק 2020, ולאחרונה הואשם בהאשמה נוספת של מעשה פלילי מיני מדרגה ראשונה לאחר שהתובעים טוענים כי כפה מין אוראלי על אישה באחד מחדרי המלון בדרום מנהטן בין ה-29 באפריל 2006 ל-6 במאי באותה שנה.

הארווי ויינשטיין הכחיש את האשמה החדשה בחודש שעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE