אישה שנעדרה במשך ימים ביער במיין, חולצה במרחק כמה עשרות מטרים מגופת בעלה המת
פמלה הלמשטדטר בת ה72 שרדה במשך חמישה ימים ולילות בתנאים קשים, כולל גשם וטמפרטורות נמוכות

רשויות במיין חילצו לאחרונה אישה בת 72 שנעדרה ביער עם בעלה וכלבם במשך ארבעה ימים. פמלה הלמשטדטר חולצה ביום חמישי אחר הצהריים במחוז וושינגטון. שירות השמירה של מיין דיווח כי בעלה בן ה-82, ג'ון הלמשטדטר, נמצא מת ביער במרחק של פחות מ-200 מטר ממנה.

 

כלבם של בני הזוג היה איתה בזמן החילוץ והגן עליה באופן מיוחד, אפילו שכב עליה כדי לשמור על חומה

 

הזוג יצא מביתם לטיול עם כלבם ביום ראשון בבוקר, ועקב אחר השבילים מאחורי ביתם באלכסנדר. במהלך הטיול, ג'ון נפל ולא הצליח לקום. לפמלה לא היה טלפון נייד, אז היא עזבה כדי להביא עזרה.

הרשויות הוזעקו לאחר ששכן הביא חבילה לזוג והבחין שהיא נשארה באותו מקום במשך מספר ימים. מחלקת הדגה והחיות הבריות של מיין הכריזה על חיפוש אחר הזוג מוקדם ביום חמישי.

אחר הצהריים, שומר יערות וכלב הגישוש שלו מצאו את פמלה, שסבלה מהיפותרמיה אך הייתה ערנית. כלבם של בני הזוג היה איתה בזמן החילוץ והגן עליה באופן מיוחד, אפילו שכב עליה כדי לשמור על חומה.

פמלה נשארה ערנית וסיפרה לרשויות מה קרה בזמן שחולצה. היא הובאה מיד לבית חולים. שלטונות ציינו כי היא שרדה בתנאים קשים, כולל גשם וטמפרטורות נמוכות, והצליחה לשרוד זמן רב מאוד בנסיבות אלו.

האירוע הטראגי הזה מדגיש את חשיבות הבטיחות בטיולים בטבע, ואת הצורך בהיערכות נאותה, כולל לקיחת אמצעי תקשורת, לפני יציאה לטיולים במקומות מרוחקים.

YOU MIGHT ALSO LIKE