תביעה חדשה נגד פאף דדי מאשימה אותו בסימום ואונס של ילדה בת 13 - עם שני מפורסמים נוספים
הטענה החדשה נגד שון 'דידי' קומבס חוזרת למסיבת בית בספטמבר 2000 אחרי טקס פרסי ה-VMA, אליה הצעירה הצליחה להיכנס - ולטענתה זה נגמר בהתעללות חמורה

שון "דידי" קומבס הואשם לכאורה בסימום ואונס של נערה בת 13 כאשר שני סלבריטאים הצטרפו במסיבה לאחר טקס פרסי ה-VMA בניו יורק לפני שני עשורים, על פי גל חדש של תביעות.

ההאשמות המטרידות נחשפו בשורה של תביעות אזרחיות שהוגשו נגד איל המוזיקה הנפול במחוז הדרומי של ניו יורק בסוף יום ראשון.

באחת התביעות, הקורבן שכונתה 'ג'יין דו' – הגרסה האמריקאית לפלוני אלמוני – הייתה לכאורה נערה כאשר שתתה משקה אחד שגרם לה להרגיש "סחרורות" במסיבת בית מלאה בסמים בספטמבר 2000, כך לפי כתב האישום.

פאף דדי | צילום: Getty Images

"בחיפוש אחר מקום למנוחה, התובעת נכנסה למה שהאמינה שהוא חדר שינה ריק כדי שתוכל לשכב לרגע", נכתב בתביעה. "זמן קצר לאחר מכן, קומבס, יחד עם סלבריטאי גבר ואישה, נכנסו לחדר".

"קומבס התקרב בתוקפנות לתובעת עם מבט מטורף בעיניו, תפס אותה, ואמר, 'את מוכנה למסיבה'", נטען.

האישה טוענת כי אז היא הוצמדה לרצפה ונאנסה על ידי קומבס והסלבריטאי הגבר כאשר האישה המפורסמת צפתה. היא טוענת כי קומבס ניסה לאלץ אותה לבצע מין אוראלי אך היא נאבקה בו על ידי הכאתו בצוואר, על פי ההגשה.

הקורבן לכאורה אמרה כי אז היא תפסה את בגדיה ועזבה את חדר השינה - "משוטטת עירומה בבית מחפשת את היציאה".

מחוץ לבית, הנערה דאז לבשה את בגדיה והלכה לתחנת דלק סמוכה, שם פקידה, ש"הבחינה במצוקתה", נתנה לה להשתמש בטלפון כדי להתקשר לאביה שיאסוף אותה, כך נכתב בהגשה. 

"לאחר התקיפה, התובעת נפלה לדיכאון עמוק שממשיך להשפיע על כל היבט בחייה", נאמר בתביעה.

הנערה אמרה שהיא הגיעה למסיבה לאחר שניסתה להיכנס למופע ה-VMA באולם רדיו סיטי ללא כרטיס מוקדם יותר באותו ערב.

בניסיון לשכנע את דרכה פנימה, הקורבן לכאורה אמרה כי פנתה למספר נהגי לימוזינות מחוץ למקום - כולל אחד שעבד עבור קומבס והזמין אותה למסיבה שלאחר הטקס.

הנהג - שלכאורה אמר לה ש"היא מתאימה למה שדידי מחפש" - מאוחר יותר הסיע אותה ל"בית לבן גדול עם כניסה מגודרת. היא טוענת כי חתמה על הסכם אי-גילוי שמנע ממנה לדבר על מה שראתה במסיבה גדושת הסלבריטאים.

המאשימה לא ציינה את שמות הכוכבים שלכאורה ראתה, אך תיארה כי הייתה עדה ל"שימוש נרחב בסמים, כולל מריחואנה וקוקאין", כך נכתב בתביעה.

התביעות האחרונות מגיעות ימים ספורים לאחר שעורכי הדין של קומבס התחננו בפני שופט פדרלי במנהטן לאלץ את התובעים לחשוף את שמות המאשימים ההולכים ומתרבים שיצאו קדימה עם האשמות ישנות.

"תיק זה הוא ייחודי, בחלקו בשל מספר האנשים המטיחים האשמות נגד מר קומבס בגלל מעמדו כסלבריטאי, עושרו והפרסום של תביעתו שיושבה בעבר", טענו עורכי הדין במכתב. "לזה הייתה השפעה נרחבת, שהובילה לזרם של האשמות מצד מתלוננים לא מזוהים, החל מהשקריות ועד לאבסורדיות המוחלטת".

עורכי הדין של קומבס טענו כי הם צריכים לדעת את שמות המאשימים שלו כדי להתכונן כראוי למשפט הפלילי שלו, המתוכנן ל-5 במאי.

"הממשלה מאלצת אותו, באופן לא הוגן, לשחק במשחק ניחושים - שנעשה מאתגר עוד יותר בגלל שפע ההאשמות חסרות הבסיס שתובעים נואשים מטיחים בו (ברובם באופן אנונימי) בתביעות אזרחיות מזדמנות", נכתב בהגשה.

קומבס, המוחזק ללא ערבות במעצר פדרלי בברוקלין בעקבות מעצרו בחודש שעבר, טען לחפותו מהאשמות פדרליות של קשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר בבני אדם והובלה לעיסוק בזנות.

YOU MIGHT ALSO LIKE