מתמודד 'אמריקן איידול' שהתנשק עם קייטי פרי באודישן – נעצר בגין אחזקת פורנוגרפיית ילדים
בתום חקירה שנמשכה שישה חודשים, מערכת אכיפת החוק איתרה יותר מ-700 פריטים לא חוקיים במכשיריו של בנג'מין גלייז בן ה-26

מתמודד 'אמריקן איידול' שהפך לויראלי לאחר שבמהלך האודישן הראשון שלו הוא זכה לנשיקה על פיו מלא אחרת מאשר הזמרת קייטי פרי – נעצר ביום שישי באוקלהומה בגין האשמות של פורנוגרפיית ילדים.

בנג'מין גלייז בן ה-26 נעצר על ידי מחלקת המשטרה של טולסה בעקבות חקירה בת שישה חודשים, על פי פוסט בפייסבוק של המחלקה.

יחידת הטורפים המיניים/שחזור ראיות דיגיטליות של המחלקה השיגה צו חיפוש לביתו, שם השוטרים מצאו טלפון שהכיל יותר מ-700 פריטים של חומר התעללות מינית בילדים, לדברי המשטרה. גלייז נעצר באותו יום שבו הוצא הצו.

גלייז השתתף ב'אמריקן איידול' בשנת 2018, שם ביצע את השיר Levels בפני השופטים קייטי פרי, ליונל ריצ'י ולוק בריאן. במהלך השיחה עםהשופטים, גלייז הודה בפניהם שמעולם לא היה בקשר רומנטי או מעולם לא נישק בחורה, מה שהוביל את פרי לנשק את בן ה-19 על השפתיים.

"מעולם לא הייתי בקשר, ואני לא יכול לנשק בחורה בלי להיות בקשר", הוא אמר לפני שפרי נשקה לו.

הוא גם הדגיש את עבודתו כקופאי בפני השופטים, שלדבריו אהב כי "לפעמים יש בחורות חמודות והן לא הולכות בלי להגיד שלום".

הנשיקה של פרי הפכה כמובן ויראלית, ועוררה הרבה מאוד ביקורות על כך שלכאורה ניצלה את מעמדה כדי להטריד מינית את הבחור הצעיר. אחרים, כולל עמיתיה השופטים, הגנו עליה ברשת, בטענה שתעסוקתה בתוכנית דרשה ממנה להפוך את התוכנית למעניינת יותר.

"זה לא מוצלח שדברים כאלה הופכים לסיפור כל כך גדול", אמר בריאן ל'תוכנית הבוקר' ב-2018. "צפיתי בראיון אמיתי שבו בן, הילד שהיה מעורב, אמר שהוא היה בסדר עם הכל. אני חייב לגבות את קייטי בעניין הזה".

גלייז אמר ל'ניו יורק טיימס' לאחר האודישן שלו כי אם זה היה תלוי בו, הוא היה אומר לא כדי שהנשיקה הראשונה שלו תוכל "להיות מיוחדת".

YOU MIGHT ALSO LIKE